    From: "Mariusz" <m...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Uszkodzenie plyty po wlozeniu pendrive USB
    Date: Wed, 11 Feb 2009 09:48:46 +0100

    Problemem mogą być ładunki elektrostatyczne przenoszone przy wkładaniu
    pendriva. Miałem kilka podobnych przypadków gdy w firmie położyli wykładzinę
    która się elektryzowała. Sam też doświadczyłem gdy miałem na sobie swoisty
    sweter jak zbliżałem rękę do włącznika komputera to był przeskok na metalową
    obudowę komputera.