  • 1. Data: 2009-01-01 21:59:14
    Temat: Re: Używany laptop - co polecacie?
    Od: Olek <o...@u...eu>

    simon wrote:

    > Nad tymi modelami radzę się zastanowić bo ulegają nierzadko usterkom.
    > Typowe uszkodzenie jest związane z dość "lekką" konstrukcją i
    > podatnością na zginanie obudowy - trzymanie za róg jedną ręką.
    > Często padają grafiki (Radeony 7500 i wyższe) i występują pęknięcia
    > laminatu. Na kilka egzemplarzy w firmie 3 sztuki w różnych odstępach
    > czasu miały te same usterki, na allegro też sporo takich płyt z
    > uszkodzeniami i ofert naprawy. Wybrane modele Deli zdecydowanie bardziej
    > do polecenia.

    po tym co napisałeś mam wrażenie że w życiu nawet na oczy tego laptopa
    nei widziałeś, nie mówiąc już o użytkowaniu...

  • 2. Data: 2009-01-01 22:54:47
    Od: Szymon Wróblewski <s...@S...onet.pl>

    Olek wrote:

    > po tym co napisałeś mam wrażenie że w życiu nawet na oczy tego laptopa
    > nei widziałeś, nie mówiąc już o użytkowaniu...
    Które fragmety o tym mówią?? Że w śrdku były Radeony 7500??
    Że to jest lekka konstrukcja?? Że padają tam grafiki?
    Podaj najpierw konkrety a później ulegaj wrażeniom.
    Zaraz Ci tego laptopa (T40) rozłoże na części, żeby nie tracić czasu co
    my tu mamy?
    Spód: zwykły plastik sam w sobie podatny na skręcenia, trochę jeszcze
    bardziej cienkiej "folii" aluminiowej ekranującej. Na spodzie 2 wstawki
    ze stopu metalu jedna jako komora baterii, druga to długi wąski
    element być moze to one miały tworzyć sztywność, ale niestety nie całego
    laptopa.

    Góra touchpad: cieniutki plastk o sztywności tektury
    Góra plastik nad komorą baterii - podobnie jak wyżej materiał o
    sztywności tektury.
    Klawiatura właściwie bez zastrzeżeń ale sama specjalnie nie trzyma
    konstrukcji bo kołki mocujące są tylko w środkowej części.
    Oczywiście o sztywności, będą mówiły też punkty skręceń i pewnie zostały
    dobrane jak najlepiej.
    Jedynie obudowa matrycy to materiały sztywniejszy, ale nie przekłąda się
    to na sztywność tam gdzie powinna być czyli w obrębie laminatu płyty
    głównej (z kadłubkiem łączy się tylko w dwóch cienkich punktach zawiasów.
    Nadal twierdzisz, że nie widziałem tego lapa na oczy??
    Co Ty dobrego możesz o nim powiedzieć o T40, bo mój ma już kolejna płytę
    główną do wymiany, nie mówiąc o dwóch padakach w pracy??

    --
    Simon

  • 3. Data: 2009-01-02 18:16:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Co Ty dobrego możesz o nim powiedzieć o T40, bo mój ma już kolejna płytę
    > główną do wymiany, nie mówiąc o dwóch padakach w pracy??

    prakrycznie same dobre slowa moge o nim powiedziec, mialem T4x w pracy
    kilkadziesiat sztuk z ktorych korzystali w wiekszosci ludzie mobilni jak
    handlowcy i usterki praktycznie sie nie zadzaly, a juz fizyczne uszkodzenia
    w ciagu 3 lat to na palcach jednej reki moge policzyc
    obecnie podobne doswiadczenia mam z T6x, okolo 300-400 sztuk w firmie i z
    tego co wiem w dziale HD nie narzekaja.

    --
    pzdr
    piotrek