  • 1. Data: 2015-11-05 10:47:02
    Temat: Re: Waunki dla Googel Earth?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/11/15 12:49, Marian wrote:
    > Jakie parametry powinien mieć komputer
    > oraz łącze z Internetem żeby Google Earth
    > działał szybko i absolutnie bezproblemowo?
    > Jaki system operacyjny jest dla tego programu
    > najodpowiedniejszy?

    Jak masz duzo miejsca na dysku to sobie ustaw wielki cache, powinno pomoc
    transferowi.

  • 2. Data: 2015-11-05 11:25:40
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/11/15 22:11, Marian wrote:
    > Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Miejsce na dysku by się znalazło. Mam 2 GB RAMu. Jak wielki
    > cache miałby sens?

    Potestuj i dostosuj do swoich potrzeb. Na pewno wiekszy jak przeskakujesz z
    jednego konca swiata na drugi a co innego jak uzywasz raczej jednej
    okolicy. Nie ma jednakowych ustawien dla wszystkich.

  • 3. Data: 2015-11-05 13:49:13
    Temat: Waunki dla Googel Earth?
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Jakie parametry powinien mieć komputer
    oraz łącze z Internetem żeby Google Earth
    działał szybko i absolutnie bezproblemowo?
    Jaki system operacyjny jest dla tego programu
    najodpowiedniejszy?

    Proszę o wypowiedzi osób, które z tego
    programu korzystają.

    Marian

  • 4. Data: 2015-11-05 14:32:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marian pisze tak:

> [...]
    > oraz łącze z Internetem żeby Google Earth
    > działał szybko i absolutnie bezproblemowo?
    > Jaki system operacyjny jest dla tego programu

    To są jeszcze jakieś co z niego nie korzystają? ;)

    np procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps daje radę

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-11-05 14:55:22
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > np procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps daje radę
    A co z grafiką?

    Marian

  • 6. Data: 2015-11-05 15:37:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Nov 2015 14:55:22 +0100, w <563b5fc3$0$702$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Marian" <M...@S...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > A co z grafiką?

    Jpga wyświetli każda.

    Chociaż ja mam wrażenie, że Google limituje prędkość zdjęć, by userzy nie
    zajechali jej serwerów.

    W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)

  • 7. Data: 2015-11-05 16:07:28
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    > Jpga wyświetli każda.

    > Chociaż ja mam wrażenie, że Google limituje prędkość zdjęć, by userzy nie
    > zajechali jej serwerów.

    > W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)
    U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.
    PiteR napisał, że wszyscy korzystają z Google Earth.
    I nie przeszkadza im, że "działa tak sobie"?

    Maria

  • 8. Data: 2015-11-05 16:15:48
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    > Maria
    Marian, oczywiście. :-)

  • 9. Data: 2015-11-05 16:47:39
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Od systemu operacyjnego (choć Google w rekomendowanych wymaganiach zaleca
    Win7) ważniejsza jest przeglądarka - najlepiej chodzi na Chrome.

    > A co z grafiką?

    Taka wspierająca WebGL, ale dziś praktycznie każda wspiera.

  • 10. Data: 2015-11-05 23:11:41
    Od: "Marian" <M...@S...pl>