  • 71. Data: 2014-04-20 19:07:11
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:1c762b2b-15cf-4e4a-83e9-a08bf83397f5@googlegrou
    ps.com...

    > Zdziwisz się ale zgadzam się z Tobą. Z wyjątkiem grup religijnych
    > tematy takie jak ten nie powinny się pojawiać nigdzie indziej.
    > To co się tutaj stało to nie życzenia a zwyczajny spam.
    > Na spam albo się nie reaguje albo robi to co zrobił Mandziejewicz.
    > Zrobił sobie ze spamu i spamera jaja. I tak trzeba było to pociągnąć.
    > Lepiej by się od tego nie zrobiło ale może było by śmieszniej.

    I szafa gra...
    A jeszcze jak Ty byś dał rady zrobić coś z tym cytowaniem to byłoby już
    całkiem pięknie ;-)

  • 72. Data: 2014-04-20 19:09:29
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik Jan napisał:

    > Użytkownik "nowyr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message

    > Ja pracuję właśnie i czczę Potwora Spagetti w pracy.
    >
    > Ramen Ci. I popijaj religijnym napojem.

    I dlatego pastafarianinem nie zostanę - od religijnego napoju
    pastafarian (a i chrześcijan) kamienie w nerkach się tworzą! A ja mam
    lekka skazę szczawianową - pozostaje mi Swarożyca albo innego Trygława
    czcić (no, może być i Perun)... Te trunki mogę z pożytkiem dla zdrowia.

    Nazwy znam ale jakie produkty się teraz pod nie podszyły?
    RAmen

  • 73. Data: 2014-04-20 19:12:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:
    > Nie mylę się. Czekałem aż powołasz się na ogólne zasady korzystania. A w nich
    napisane że masz się podpisywać prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Sam się nie
    podporządkowałeś a pouczasz innych. Spadaj na bambus.

    Ja się podpisuję prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Możesz wrzucić w
    googla i zobaczyć ile cytowań ci wskaże - teraz już mniej, w szczycie
    aktywności usenetowej wypluwało jakieś pojedyncze setki tysięcy odwołań.
    I zaprawdę, powiadam ci - nie wiesz co czynisz, bo Pszemol ma niewiele
    krótszy niż ja staż usenetowy i, ocierając się momentami o status trolla
    (do czego mi się zbliżyć nie udało) - nigdy nie splamił się brakami
    merytorycznymi w swoich wypowiedziach.

    A jak w usenecie Pszemol dołączył do mnie to ty chyba jeszcze nie
    wiedziałeś że coś takiego istnieje - bo jakoś od niedawna cię widzę...

    --
    Darek

  • 74. Data: 2014-04-20 19:13:08
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Nie przesadzaj... oni głupi nie są.
    Trzeba po prostu się upominać o tolerancję i nie wpychanie religii
    w gardło na siłę a może za jakiś czas dotrze to do wszystkich...

    Tak, oto próbka ich tolerancji.
    Brazylia, XVI wiek. "Misjonarz" Jose de Anchieta idzie przez kraj mordując
    Indian i głosząc hasło: miecz i żelazny pręt to najlepsi misjonarze.
    Włochy, XXI wiek. jp2 wyświęca tego zbrodniarza.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2014-04-20 19:19:39
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:

    > Film, który moja wierząca bratowa podsumowała: "jestem zdegustowana
    > pokazywaniem w filmie tak przejaskrawionego okrucieństwa", a ja dodam,
    > że w filmie, którego skomercjalizowani do kości autorzy, jak hieny
    > żerują na bezmyślności osób wierzących. Film, który tak samo jak cały
    > kościół gra na uczuciach, mieszając fakty z mocno podkoloryzowaną fikcją.

    Ale przykrojoną do ram politpoprawności strawnej dla hollywoodzkiego
    widza - chłosta jakimiś rózgami a nie klasycznym, wyrywającym kawały
    mięsa flagellum...

    Czysta, finansowa spekulacja - jak na nośnym temacie kasę tłuc.

    --
    Darek

  • 76. Data: 2014-04-20 19:19:52
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2014-04-18 21:50, Użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    > życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności,
    > dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej
    > brak.

    Dawno dawno temu, na lekcji etyki (tej, która była zamiast religii)
    uczono mnie o tolerancji. Nauczono mnie, że tolerancja religijna polega
    na tym, że istnieje swoboda wyznaniowa i każdy ma prawo do wyznawania
    jakiejś religii. I pomimo różnic wyznaniowych ludzie powinni się
    wzajemnie wspierać i szanować. Większość wyznań, łącznie z rzymskim
    katolicyzmem wyznaje ten model tolerancji (aktualnie zawarte w
    dokumentach o wolności religijnej Soboru Watykańskiego II), a o
    wyjątkach nie będziemy tu dyskutować, bo jesteśmy od tego daleko na tej
    grupie.

    Tak się składa, że w swoim życiu poznałem ludzi o kilkunastu wyznaniach,
    narodowościach, różnych orientacjach seksualnych i umiałem z nimi
    rozmawiać na tematy religijne, historyczne i seksualne bez kłótni i w
    atmosferze wzajemnej tolerancji. Niejednokrotnie dochodziła do tego
    różnica narodowości i wiek, który zahaczał jeszcze o ostatnie wojny,
    gdzie byliśmy po różnych stronach frontu (mnie nie było, ale chodzi mi o
    nasze kraje). Kiedyś byłem na pielgrzymce ze starszym agnostykiem (tak!)
    - na zadane pytanie co on tutaj robi dostałem odpowiedź - we wszystkich
    świętych miejscach ja się modliłem, on medytował.

    I jest mi bardzo przykro, że ostatnio ta tolerancja jest najczęściej
    jednostronna. To znaczy, że człowiek wierzący ma tolerować ateistów, ale
    sam fakt istnienia jakiejkolwiek religii obraża uczucia religijne
    ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć
    uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze
    swoją wiarą macie się schować.

    Wszystkich nas łączy elektronika, niezależnie od tego, w co wierzymy.
    Uszanujmy to, że jesteśmy różni, a bogactwo kulturowe jest pięknem. I
    nie psujmy swojego wizerunku na tej grupie brakiem tolerancji, bo
    wszyscy mamy prawo przeżywać dobrze te święta, nawet jako wyłącznie
    długi weekend.

    Z Wielkanocnym pozdrowieniem,

    Luke

  • 77. Data: 2014-04-20 19:26:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > zbliżyć nie udało) - nigdy nie splamił się brakami merytorycznymi w swoich

    Dzięki za słowa uznania :-)

  • 78. Data: 2014-04-20 19:27:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan" <k...@p...net> wrote in message
> [...]
    > Indian i głosząc hasło: miecz i żelazny pręt to najlepsi misjonarze.
    > Włochy, XXI wiek. jp2 wyświęca tego zbrodniarza.

    No cóż, jak widać niektórym trzeba trochę więcej czasu niż innym ;-)

  • 79. Data: 2014-04-20 19:28:36
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

> [...]
    > był na budowie. Zastaliśmy go pilnującego budowy Domu Pielgrzyma.
    > Po czym wsiadł do swojego samochodu i wrócił na parafię.
    >
    > Nie każdy wie, że ten sługa boży wybudował wiele budowli w swoim życiu.
    > Jednak pomnik Chrystusa Króla był uwieńczeniem jego dzieła.
    > Zapytałem:
    > -Ale chyba wybudować pomnik Chrystusa Króla było najrudniej?
    > - Robili wszystko, aby przerwać budowę.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=zM1rS88aOyw
    >
    > http://www.sanktuariummilosierdziabozego.pl
    >
    > Życzę wszystkim, aby pozostawili po sobie chociaż 1/1000 tego co dał nam

    Jako zatwardziały ateista zaczynam mieć tu dysonans poznawczy - bo dla
    mnie najlepszym budowlańcem wśród księży jest ten, który mnie po
    znajomości, poza kolejka ochrzcił...

    Ksiądz Jan Sztuka - który ma nawet swoją ulicę w Warszawie (kawałek
    Załęża przemianowano na jego cześć). Po znajomości - bo w Dachau z moim
    dziadkiem siedział. A dysonans - bo jak przed wojna zaczął, po wojnie
    skończył budowę kościoła przy Placu Szembeka - to chyba najpierw dorobił
    się ulicy a dopiero potem trzeba było robić remont elewacji... W każdym
    razie za jego życia wśród budowlańców warszawskich panowała opinia że
    każdemu inspektorowi nadzoru idzie niedoróbkę wcisnąć - ale księdzu
    Sztuce to się nie da.

    --
    Darek

  • 80. Data: 2014-04-20 19:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Luke" <l...@l...net> wrote in message
> [...]
    > ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć
    > uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze

    Ale kto tu Sylwestra nie tolerował? Roman? Weź przestań...

    Sylwester dostał baty nie po pierwszych życzeniach ale po kolejnych
    gdzie już nachalnie się narzucał z tym swoim ewangelizowaniem...
    Odebrał po prostu niesłusznie odpowiedź Romana, bardzo trafną
    zresztą, jako atak na swoją religię, a przecież nie była ona atakiem
    tylko delikatnym zwróceniem uwagi na to, że tu nie tylko katolicy
    grupę czytają...