  • 1. Data: 2010-02-13 13:16:13
    Temat: Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 12:47:04 +0100, Invi napisał(a):

    >>> http://img7.imageshack.us/img7/2751/hdd1t.png< C:\Windows na nim

    > O kurcze, faktycznie, chyba mi ctrl+c nie zaskoczyło i nie zauważyłem, że
    > wkleiłem ten sam link...
    > http://img14.imageshack.us/img14/7368/hdd2d.png to jest ten drugi dysk

    Śliczne wykresy. A w ogóle to za skoki bywają odpowiedzialne aplikacje coś
    dłubiące w trakcie sprawdzania dysku. Wyłącz wszystko co możesz.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-13 18:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Śliczne wykresy. A w ogóle to za skoki bywają odpowiedzialne aplikacje
    > coś dłubiące w trakcie sprawdzania dysku. Wyłącz wszystko co możesz.

    z tego co zrozumiałem - to jest dysk systemowy wiec wszystkiego nie
    wyłaczy.
    Ja bym tu upatrywał przyczyny i w ogole sie nie przejmowal.
    Czy poza tym wykresem, gdziekolwiek te skoki sa odczuwalne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,