  • 1. Data: 2011-03-10 15:03:13
    Temat: Wezwanie z ZDM sprzed pieciu lat ;)
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie,
    male zaskoczenie, otrzymalem z ZDM WAW wezwanie do zaplaty za
    parkowanie, ktore ponoc mialo miejsce w sierpniu 2006 ;D

    Nie za pozno przypadkiem na takie prosby?

    Troche czasu minelo wiec oczywiscie nie pamietam abym tam byl. I
    szczerze mowiac lokalizacja, w ktorej rzekomo parkowalem zuplenie mi
    nie pasuje. Nie zapieram sie, ze nie, w koncu auto uzytkowane jest
    przez inne osoby...

    Kwota smieszna, 50 PLN.

    Niestety na wezwaniu brak informacji o mozliwosci odwolania sie.
    Jedynie grozby, ze gdy nie zaplace w ciagu 14 dni, zostanie wszczete
    postepowanie i takie tam.

    Czy ktos przez to przechodzil? Jakie szanse, ze beda mi mieszac na
    koncie? Czy moge poprosic o przeslanie potwierdzenia (fotki) ktora
    odswiezy mi pamiec?

    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2011-03-10 15:09:53
    Temat: Re: Wezwanie z ZDM sprzed pieciu lat ;)
    Od: amos <g...@g...com>

    Ach, dodam, ze chodzi o oplate dodatkowa, czyli jak rozumiem mandat za
    nieuiszczona oplate. Nie przypominam sobie abym cos takiego
    kiedykolwiek dostal za wycieraczke a nie mam w zwyczaju takich rzeczy
    ignorowac, wyrzucac czy zapominac.

    Chyba ze kochana malzonka, ale ona ma podobnie jak ja.

    --
    amos

  • 3. Data: 2011-03-10 19:38:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 06:09:53 -0800, amos wrote:

> [...]
    > wyrzucac czy zapominac.
    >
    > Chyba ze kochana malzonka, ale ona ma podobnie jak ja.

    Dostałem takie coś ok. roku temu i wyrzuciłem do kosza.
    Mam spokój od tej pory.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 4. Data: 2011-03-12 11:58:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-03-10 15:03, amos pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos przez to przechodzil? Jakie szanse, ze beda mi mieszac na
    > koncie? Czy moge poprosic o przeslanie potwierdzenia (fotki) ktora

    IMHO pięć lat od końca roku kalendarzowego w którym roku nastąpiło
    zobowiązanie. Co do fotek dlaczego nie? Napisz niech Ci przyślą oraz
    notakę służbową na tę okoliczność - pewnie to będzie kopia kwitu zapłaty
    wystawiony wówczas i pozostawiony za wycieraczką. nie wiem co to da ale
    może przeciągniesz do końca roku :).
    pozdrawiam
    marcin

  • 5. Data: 2011-03-12 21:32:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 12 Mar 2011 11:58:26 +0100, Marcin Jan <t...@g...pl>
    wrote:

    >IMHO pięć lat od końca roku kalendarzowego w którym roku nastąpiło
    >zobowiązanie. Co do fotek dlaczego nie? Napisz niech Ci przyślą oraz

    to nie podatek.
    Hmmm, właściwie co to jest? Może przedawnia się szybciej?
    Jeśli to mandat za wykroczenie, to chyba po roku się przedawnia.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-03-13 14:38:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 06:03:13 -0800 (PST), amos napisał(a):

    > Niestety na wezwaniu brak informacji o mozliwosci odwolania sie.
    > Jedynie grozby, ze gdy nie zaplace w ciagu 14 dni, zostanie wszczete
    > postepowanie i takie tam.

    Uprzejmie odpisz, że w tym czasie Twój samochód był przekazany w
    użytkowanie Twojemu znajomemu z Ukrainy i to pewnie on zaparkował.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2011-03-13 15:41:20
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > to nie podatek.
    > Hmmm, właściwie co to jest? Może przedawnia się szybciej?
    > Jeśli to mandat za wykroczenie, to chyba po roku się przedawnia.

    dostałem podobne z tytułem "przypomnienie o opłacie" wysłałem skan to
    znajomej co to pracuje w windykacji i dostałem od niej powyższe info. Z
    tym że u mnie minęło 4 lata.
    pozdrawiam
    marcin

  • 8. Data: 2011-03-13 16:45:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 14:38:01 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Uprzejmie odpisz, że w tym czasie Twój samochód był przekazany w
    >użytkowanie Twojemu znajomemu z Ukrainy i to pewnie on zaparkował.

    5 lat temu znajomy musial miec juz wize.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-13 22:29:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-13 16:45, J.F. pisze:

    > 5 lat temu znajomy musial miec juz wize.

    No to z np.Niemiec (kogos z rodziny zagranicznej podac, niemowiacego po
    naszemu). Zadna roznica, byle przeciagnac do konca roku.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-03-13 23:31:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 16:45:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > 5 lat temu znajomy musial miec juz wize.

    No i?

    --