eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja"Wkrótce zaleją nas reklamy" › Re: "Wkrótce zaleją nas reklamy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "shat" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: "Wkrótce zaleją nas reklamy"
    Date: Wed, 31 Mar 2010 12:58:39 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <hov9t1$1i9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hosu8s$52q$1@inews.gazeta.pl> <4bb202f5$1@news.home.net.pl>
    <hot1qc$h2f$1@inews.gazeta.pl> <hot5g5$hbm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.133.245.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270033121 1609 78.133.245.146 (31 Mar 2010 10:58:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 10:58:41 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <hot5g5$hbm$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radexpol
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:260015
    [ ukryj nagłówki ]


    "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote in message
    news:hot5g5$hbm$1@news.onet.pl...
    > shat wrote:

    > No w sumie można tak powiedzieć. Ale tylko dlatego że wszyscy się
    > reklamują.
    > Ostatnio widzałem reklamę praktycznie wszystkich sieci: Play,Era,Plusgsm
    > oraz Orange, jeszcze kiedyś mobilkinga. Poza tym ze stacjonarnych to Netii
    > i TP SA. I nie zaprzeczę w jednej z tych sieci mam telefon. Ale raczej na
    > wybór nie wpłyneła reklama.

    Wpłynęła, bo znasz wyraz "Era" albo "Plus" , a chodzi właśnie o ugruntowanie
    tych nazw w Twojej świadomości, mBank też ma swoja sieć, Biedronka też,
    carrefour, a oni się nie reklamują więc nie wiesz nawet że maja swoje
    (virtualne) sieci. Problem pogłębia fakt że te reklamy wbijają się w umysły
    dzieci, które są podatne na wpływ reklamodawców i w ten prosty sposób
    stajemy sie niewolnikami od najmłodszych lat.

    --
    Radek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: