  • Data: 2017-02-18 12:51:24
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, February 18, 2017 at 6:17:13 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
    > Twoje istnienie jest troszkę śmieszne, troszkę smutne, ale tak naprawdę
    > nie ma żadnego znaczenia. Za to przerażające jest, że ludzie uszkodzeni
    > na to samo co ty rządzą teraz krajem - tym i tamtym.

    Jakbys nie byl totalny kretyn, to bys sobie przypomnial jak dyskutowales o tym,
    ze tacy jak ja wyjechali "z tego kraju" i jakie w tym szczescie ze szczury opuscily
    tonacy okret.
    Ujawnij idioto, ktory to byl twoj idol w rzadzeniu krajem?
    Bo ja twierdze, ze rzadza tam same janki muzykanty,
    nieudolne dokladnie tak jak ty.
    Dlatego nie widzialem sensu, zeby moje dzieci wychowaywaly sie w takim kraju
    i zeby samemu zyc wsrod kretynow jankow muzykantow.
    Z perspektywy 30 lat, stwierdzam, ze mialem racje.
    Kilka milionow innych roztropnych ludzi, tez poszli w moje slady gdy tylko otworzono
    im granice.
    Tobie zawsze w bolandii sie podobalo a teraz wyplakujesz sie, ze zyjesz wsrod
    podobnych tobie idiotow.
    Mam ci przypominac, ze "polacy to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy", czego jestes
    oczywistym przykladem.

    > tym niestety internet i możliwość wypowiadania się każdego, a jak
    > wiadomo, większość ludzi jest głupia.

    Przeciez zawsze to twierdzilem, ze wiekszosc ludzi jest glupia.
    Tacy glupcy jak ty, nawet nie dopuszczali tego do swej swiadomosci
    i nagle teraz wyjezdzasz z moimi tekstami.

    > Ale to jest grupa foto i obowiązuje tu zakaz mówienia o czymkolwiek
    > innym.

    hehehe
    Ile chcesz przykladow idioto, na temat twoich dyskusji w ktorych pisales na rozne
    pierdoly nie dotyczacych tematu grupy?
    Czy ty ciagle musisz wykazywac, ze jestes idiota?

    > Taki paradoks - ten zakaz zarazem przyczynił się do tego, że jest
    > to teraz grupa pl.rec.foto.cyfrowa.cmentarz

    To wlasnie tacy imbecyle twojego pokroju do tyego doprowadzili.
    Ja wam tlko obiecalem, doprowadze do tego, ze z podwinietymi,
    miekkimi ogonami was stad pogonie.
    No teraz sam stwierdzasz, ze wlasnie tak sie stalo.

    > Zygmuncie Dariuszu, amerykański fotografie profesjonalny - pilnuj
    > kostnicy! :))
    >
    > A.
    Mam tez sile sprawcza, wskrzeszania na zawolanie, takich jak ty idiotow.

    Czy jeszcze ktokolwiek ma watpliwosci, ze jestes idiota?
    Wyslales mi ten tekst poltorej godziny temu na priv a teraz gdy go ujawnilem
    w sasiednim watku, to zapodajesz go na grupe.
    Czytaj idioto uwaznie i nie musisz sie kompromitowac, bo naprawde zal mi ciebie.
    No ale skoro juz sie sam masakrujesz, to moge wykazac o czym to dyskutowales
    na tej grupie z podobnymi tobie kretynami.

    "tfuj" przyjaciel
    Slon