  • Data: 2020-11-17 10:39:45
    Temat: Re: 'Wszystko przez zbyt mały parking'
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-20 18:11, LEPEK wrote:
    > OK, jeśli budowali niezgodnie z przepisami (nie mieli zamiaru zbudować
    > wymaganej ilości miejsc parkingowych), no to rzeczywiście powinni
    > przerwać budowę i przeprojektować oraz zbudować zgodnie z prawem.
    > Ale ja tam sobie wyobrażam sytuacje, gdzie ktoś buduje (nawet na
    > sprzedaż) budynki mieszkalne, czy usługowo-mieszkalne bez, albo prawie
    > bez miejsc parkingowych.

    problem jest taki że budynek mieszkalny stoi 50+ lat i nawet jeżeli nie
    będzie sytuacji w której teraz janusze nakupią bez parkingu a staną u
    sąsiadów (bo taniej) to ta sytuacja może się szybko zmienic

    może rozwiązaniem byłoby wymaganie np. dodatkowego określonego terenu
    nie zabudowanego żadną infrastrukturą na powierzchni na każde
    mieszkanie, tak że jeżeli okaże się że problem np. z samochodami jest to
    da się zrobić ten parking

    ...ale tak tylko teoretyzuję bo dwudziesty piąty rok mieszkam kilometry
    od najbliższych bloków