  • Data: 2009-02-23 21:02:56
    Temat: Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta? A używasz może ie7 (a może chodziło o ie8?) Bo tam ponoć cleartype
    > jest
    > włączone na stałe i nie da się wyłączyć - a wiesz, dlaczego? :P

    Gdzieś dzwoni ale gdzie.... wszystko da się wyłączyć. Widac, że korzystasz z
    czegos innego niz IE :)
    Ja tam wolę mieć obraz "rozmyty" jak to nazywasz (mimo, że kupiłem bardzo
    drogi monitor LCD) bo on wygląda "normalnie", w przeciwieństwie do obrazu
    ostrego jak brzytwa, który nie wyglada normalnie a jego czytelność
    pozostawia wiele do życzenia. Rzeczywistość wokół nas nie jest cyfrowa
    (jakby ktos zapomniał o tym), ani idealna.
    Ale w sumie nie ma się co ścinać. Po to są rózne monitory, różne aplikacje i
    różne ustawienia żeby każdemu dogodzić (choc myslę, że CT nie wprowadzono
    dla monitorów 300 dpi tylko już dla 17" i 1280x1024, bo ktoś zauważył, że te
    teksty "superostre" jakoś nie specjalnie są ładne i czytelne.

    --
    Mariusz