  • Data: 2010-11-20 22:26:34
    Temat: Re: Wykrycie kraju uzytkownika
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2010 20:35, Artur Kosmal pisze:

    > nie badalem jak maja zrobione.

    aha

    > po prostu wszedlem na strone "globalna",
    > a ona na jakiejs podstawie przekierowala mnie na wersje polskojezyczna.

    I zamiast pomysleć że strona polskojezyczna jest dla ludzi
    polskojęzycznych pomyslałeś że dla mieszkajacych w polsce. ok, łapię.

    Znaczy dalej nie rozumiem dlaczego tak pomyślałeś, bo to jest jakby
    bardziej skomplikowane rozwiazanie porostego problemu, ale myślę ze
    rozumiem gdzie się zgubiłeś.

    > "ze wzgledu na lokalizacje" to taki skrot myslowy. moze ze wzgledu na
    > cos innego.

    http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec14.ht
    ml#sec14.4

    --