  • 1. Data: 2010-11-18 20:44:23
    Temat: Wykrycie kraju uzytkownika
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    Jak najlepiej (najprosciej, najskuteczniej, naj...) wykryc, czy osoba
    wchodzaca na strone jest z terytorium Polski ?
    Chcialbym aby dla osob z Polski domyslnie wyswietlala sie wersja
    polskojezyczna, a dla ewentualnych pozostalych wersja po angielsku.
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-11-18 20:56:27
    Temat: Re: Wykrycie kraju uzytkownika
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 18.11.2010 21:44, Artur Kosmal pisze:
> [...]
    > Chcialbym aby dla osob z Polski domyslnie wyswietlala sie wersja
    > polskojezyczna, a dla ewentualnych pozostalych wersja po angielsku.

    Pomysł by wybór wersji jezykowej uzaleznic od miejsca z którego
    nastepuje połączenie uwazam za wyjatkowo chybiony. Jak to uzasadniasz?
    Przeciez to bez sensu.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 3. Data: 2010-11-18 21:12:34
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-18 21:56, Piotr Siudak pisze:

    > Pomysł by wybór wersji jezykowej uzaleznic od miejsca z którego
    > nastepuje połączenie uwazam za wyjatkowo chybiony. Jak to uzasadniasz?
    > Przeciez to bez sensu.

    niekoniecznie chybiony. np www.hp.com przekierowuje mnie na wersje
    polskojezyczna. idea jest taka, zeby kazdy mial wlasna wersje jezykowa
    (na razie pl i en, pozniej moze tez kilka innych) bez "klikania na flagi"

  • 4. Data: 2010-11-18 21:20:14
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    listopad roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 18. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Artur Kosmal:

    > idea jest taka, zeby kazdy mial wlasna wersje jezykowa
    > (na razie pl i en, pozniej moze tez kilka innych) bez "klikania na
    > flagi"

    Flagi są jeszcze gorszym pomysłem ;)
    http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/flags.html
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 5. Data: 2010-11-18 21:21:46
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-18 22:20, Mirosław Zalewski pisze:
    > listopad roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 18. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Artur Kosmal:

    > Flagi są jeszcze gorszym pomysłem ;)
    > http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/flags.html

    dlatego wzialem to w cudzyslow, moze to oznaczac wybor jezyka z listy ;)

  • 6. Data: 2010-11-18 21:23:10
    Od: porneL <n...@p...net>

    http://kurs.browsehappy.pl/Kurs/Wielojezycznosc

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 7. Data: 2010-11-18 21:26:56
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-18 22:23, porneL pisze:

    > http://kurs.browsehappy.pl/Kurs/Wielojezycznosc

    o ! dzieki :) o to mi chodzilo :)

  • 8. Data: 2010-11-18 21:35:54
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Artur Kosmal:

    > dlatego wzialem to w cudzyslow, moze to oznaczac wybor jezyka z

    Właśnie dlatego ja postawiłem emotkę :) .

  • 9. Data: 2010-11-19 16:02:38
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 18.11.2010 22:12, Artur Kosmal pisze:

    > niekoniecznie chybiony. np www.hp.com przekierowuje mnie na wersje polskojezyczna.

    I po czym wnosisz ze to ze wzgledu na lokalizacje? Bo moja obserwacja
    jest odmienna - wyglada że mają to zrobione jak nalezy.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 10. Data: 2010-11-20 18:52:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 Nov 2010 21:44:23 +0100,
    Artur Kosmal <a...@g...pl> screamed:
> [...]
    > Chcialbym aby dla osob z Polski domyslnie wyswietlala sie wersja
    > polskojezyczna, a dla ewentualnych pozostalych wersja po angielsku.

    Przede wszystkim informację tę odczytać z nagłówka Accept-Language,
    dopiero gdy nie zdefiniowano za pomocą GeoIP.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 19:51:02 user up 12627 days, 7:46, 1 user, load average: 0.50, 0.38, 0.12 ]

    That doesn't compute.