  • Data: 2022-09-18 14:41:07
    Temat: Re: Wyłączenie serwera news.neostrada.pl, przygotujcie się
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR w news:XnsAF16777225D65PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:6326337a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    > no tak bo news-archive.icm.edu.pl nie pozwala na wysyłanie
    > a chyba na nim wszystko jest może nie natychmiast.

    nie o to chodzi.
    chodzi o logike:
    ktos pytal
    > Który z powyższych serwerów jest najmniej kapryśny?
    Ty odpowiadasz, ze:
    pobieranie news-archive.icm.edu.pl
    wysyłanie news.eternal-september.org
    - taka odpowiedzia dajesz do zrozumienia, ze radzisz/sugerujesz pobierac z
    tego, a wysylac z tamtego, co sugeruje, ze z eternala raczej nie pobierac.
    Stad powstalo moje pytanie.