  • 11. Data: 2012-06-02 00:31:45
    Temat: Re: Wymiana P4 na P4 z HT. Czy konieczna reinstalacja XP ?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Remek" <n...@g...com> wrote in message news:jq7q10$c2b$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam PIV 2,6 z HT i porównanie z PIV 2,4 bez HT. Wdajność tego z HT jest
    > jakieś 60% lepsza.

    w jakims twoim okreslonym zastosowaniu

  • 12. Data: 2012-06-02 07:00:50
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day Thu, 31 May 2012 15:10:55 +0200, Chris wrote:

    > Remek nabazgrał(a):

    > Czym sprzwdzałeś ?

    I w jakich aplikacjach widzisz realnie to przyśpieszenie?

    --
    bzyk | artur.frydel [at] gmail.com
    Kto pod kim dołki kopie, ten będzie na topie.

  • 13. Data: 2012-06-04 01:02:25
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Artur Frydel" napisał:

    > I w jakich aplikacjach widzisz realnie to przyśpieszenie?

    W programie np. konwertującym film w mp4 na vob. Poza tym znacznie lepiej
    komputer radzi sobie z procesorożernym Firefoxem.

    Remek

  • 14. Data: 2012-06-04 01:12:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-04 01:02, Remek pisze:

    > W programie np. konwertującym film w mp4 na vob. Poza tym znacznie lepiej
    > komputer radzi sobie z procesorożernym Firefoxem.

    A po co Ci vob? Ju z nie lepiej na avi?
    Program Pazera Free mp4 to avi.

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-06-04 17:15:12
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > A po co Ci vob? Ju z nie lepiej na avi?
    > Program Pazera Free mp4 to avi.

    Blondynka znów błysnęła. Po co mi? A co Ci do tego?

    Remek