  • Data: 2009-04-29 19:58:06
    Temat: Re: Wymyslanie kola ;)
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:gta8ef$art$1@achot.icm.edu.pl...

    > Z chęcią bym się dowiedział jaki byl proces decyzyjny do momentu wyboru
    > xmla. Kiedyś wśród automatykow nawet istniał taki żart, ze przychodzi na
    > hale javowiec i programuje czujnik położenia Springiem z xmlem. Ja widze
    > wlasnie ze to żaden żart i ktos naprawde o tym pomyślal ignorując
    > parenaście problemów jake xml generuje nie dając zbsolutnie _nic_ w
    > zamian.

    Jak sie wszystko poprzedawnia to moze napisze o tym ksiazke :P

    Poki co jest jak jest. A- z technicznego punktu widzenia - moge miec w dupie
    wyglad xml'i. Nawet w najnowszym formacie MS Worda moge pluc danymi.

    Bo wszystko co obsuguje i tak chodzi w APN'ach, wiec nikt nie zauwazy, ile i
    jakich procesorow zrobilo z prostych ramek po 502 slicznie powcinane xml'e.

    Wiec odpuszcze temat - bo skoro nie mozna wymyslec nic, to bedzie sie trzeba
    pieprzyc z dowolna bzdura, ktora wymysla fachowcy po 300 PLN/h znajacy
    (przykladowego) modbusa z notki w Wikipedii :/

    No offence.

    EOT.

    sz.