  • 51. Data: 2012-02-20 22:47:45
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 20:58:06 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin N1

    > 180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

    na moto też się znasz? Czym latasz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2012-02-20 22:50:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jest porówynwalna z gorszymi samochodami osobowymi (tak 40+m ze 100km/h).

    Trafiles w "sedno tarczy" . Dokladnie ta honda:
    http://www.motocykl-online.pl/img/galery/porownania-
    bmw-s-1000-rr-kontra-honda-fireblade-2010_14.jpg

  • 53. Data: 2012-02-20 22:55:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ghost,

    [...]

    > Kolejny idiota.

    A ja RoMan.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2012-02-20 22:55:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale z drugiej strony jak by poginał, to po zderzeniu z SUV-em nawet
    > najlepsi lekarze by go nie poskładali.

    Niekoniecznie, wszystko zalezy w jaki sposob jebnal i jesli potem w nic nie
    trafil to nawet mogl wyjsc z tego z niewielkimi polamaniami.
    Obejrzyj kiedys MotoGp.

    sz.

  • 55. Data: 2012-02-20 22:58:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 10:14 PM, kajus44 wrote:

    > A gdyby tam z tyłu, na siedzeniu, siedziała Pańska matka? To też byś
    > zapierdalał, bo by Cię łokcie bolały?

    Ale Ty do mnie rozmawiasz czy do Wałęsy? On to raczej PMSu nie czyta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2012-02-20 22:58:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 10:17 PM, Ghost wrote:

    > Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

    Że Ty pizda jesteś to nie znaczy, że od razu wszyscy, na autostradzie to
    ile fabryka dała...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2012-02-20 23:08:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 10:03 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Motocykle akurat hamują niezbyt rewelacyjnie.
    > Jak siedzi na motorze ktoś kto naprawdę umie jeździć, to droga hamowania
    > jest porówynwalna z gorszymi samochodami osobowymi (tak 40+m ze 100km/h).
    > Ale jak na motorze siedzi już byle kto, to motocykl hamuje już dużo gorzej
    > od każdego samochodu.

    Teraz wszystko co nowsze to ma ABS, czyli wciskasz klamkę do oporu i
    modlisz się żeby wydało, więc byle kto osiągnie podobną drogę hamowania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-02-20 23:10:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Buahahahahaha. Wiedzialem.

    Dzieciaku, Walesa w wywiadzie duzo przed wypadkiem napisal, ze jego rekord
    trasy Gdansk- Wawa to 2h6min to policz sobie jak mial srednia. Na tej
    podstawie mozna domniemywac, ze generalnie wolno nie jezdzil. Nikt nie
    kupuje tego motocykla, zeby sie toczyc 50 na godzine.
    W podobnym czasie trase te przejechal moj znajomy z 15 lat temu na ZX11,
    tylko, ze w nocy to bylo.
    Malo wiesz.

    sz.

  • 59. Data: 2012-02-20 23:19:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 11:10 PM, szufla wrote:

> [...]
    > nie kupuje tego motocykla, zeby sie toczyc 50 na godzine.
    > W podobnym czasie trase te przejechal moj znajomy z 15 lat temu na ZX11,

    Pewnie kupił jakieś 20 letnie padło i wielki motocyklista broniący
    motocyklistów zakrzywiając rzeczywistość bo taka teraz moda.

    Żeby tą trasę zrobić w ~2h to musiał jechać z przelotową 220 km/h albo
    nawet lepiej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2012-02-20 23:45:28
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili
    > wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h."
    >
    > Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczą tego, co da się z
    > całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest większa.
    > Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami
    > nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?
    >
    > http://m.interia.pl/fakty/news-zarzut-dla-kierowcy-t
    oyoty-ws-wypadku-
    > jaroslawa-walesy,aId,1762158

    wez przestan pieprzyc o bieglych
    ci dupowlazy kolesie to amatorzy z pierwszej reki znajomego sasiada kolesia
    twojej zony