  • 61. Data: 2012-02-21 08:45:08
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > No nie wiem.
    > Bo zazwyczaj słyszy się o ustalaniu kierowcy gdzie prędkość in plus jest
    > okolicznością obciążającą.
    >
    > A tu okolicznością obciążającą jest prędkość in minus i w zasadzie z tego
    > względu należy określać tą prędkość już inaczej, a jeżeli nie zrobili tego
    > inaczego to znaczy że zrobili to źle.

    Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
    plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2012-02-21 09:33:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-20 23:19, AZ pisze:

    > Pewnie kupił jakieś 20 letnie padło i wielki motocyklista broniący
    > motocyklistów zakrzywiając rzeczywistość bo taka teraz moda.
    >
    > Żeby tą trasę zrobić w ~2h to musiał jechać z przelotową 220 km/h albo
    > nawet lepiej.

    Tylko nie doprowadź mastiego do zawału.

    A.

  • 63. Data: 2012-02-21 09:50:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od świateł do 150!!

    Da się bez problemu ....

  • 64. Data: 2012-02-21 09:54:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chris,

    Tuesday, February 21, 2012, 9:50:29 AM, you wrote:

    > Da się bez problemu ....

    Ale tylko na Frigo z wężami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 65. Data: 2012-02-21 10:04:21
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Ale tylko na Frigo z wężami.

    I z magnetyzerem ...

  • 66. Data: 2012-02-21 10:08:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chris,

    Tuesday, February 21, 2012, 10:04:21 AM, you wrote:

    > I z magnetyzerem ...

    I generatorem HHO.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2012-02-21 10:11:56
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > I generatorem HHO.

    I nie zapominajmy o zapazaczu do herbaty wsadzanym do baku :)

  • 68. Data: 2012-02-21 10:13:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chris,

    Tuesday, February 21, 2012, 10:11:56 AM, you wrote:

    > RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > I nie zapominajmy o zapazaczu do herbaty wsadzanym do baku :)

    Zapomniałem kupić herbatę do niego :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2012-02-21 10:14:02
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    sz.

  • 70. Data: 2012-02-21 10:18:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 10:14 AM, szufla wrote:

    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    Na autostradzie? http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378,45.h
    tm

    --