  • Data: 2022-05-26 22:22:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy OC
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 May 2022 11:31:21 +0200, T. napisał(a):

    > Dodam jeszcze, że trzeba wypowiedzieć skutecznie. Zatem mieć dowód nie
    > tyle wysłania, co otrzymania przez TU takiego wypowiedzenia.
    > Dziś chyba już większość TU ma możliwość wypowiedzenia za pośrednictwem
    > formularz na ich stronie. Tydzień temu tak wypowiedziałem w PZU,
    > potwierdzenie przychodzi mailem...
    > T.

    Dupa blada, jak się sprzedało za granicę.
    W przypadku Uniqa już kilkukrotnie wysyłałem im maile i nic - "nie
    otrzymaliśmy maila". Jak im pokazuję potwierdzenie z ich serwera, to nic
    nie są w stanie odpowiedzieć. Na ich stronie nie da się wpisać danych do
    wyrejestrowania - ich formatka tego nie przewiduje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam