  • 1. Data: 2022-05-26 10:24:52
    Temat: Wypowiedzenie umowy OC
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Mam OC u jednego ubezpieczyciela. Wkrótce mi się kończy. Chcę kupić
    (przez Internet) OC u innego ubezpieczyciela. Czy muszę wypowiadać
    umowę, czy zostanie to zrobione z automatu po wykupieniu nowej polisy?

  • 2. Data: 2022-05-26 10:40:43
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-05-2022 o 10:24, JDX pisze:
    > Mam OC u jednego ubezpieczyciela. Wkrótce mi się kończy. Chcę kupić
    > (przez Internet) OC u innego ubezpieczyciela. Czy muszę wypowiadać
    > umowę, czy zostanie to zrobione z automatu po wykupieniu nowej polisy?

    Generalnie musisz wypowiedzieć.
    Wyjątek jest tylko, gdy ubezpieczenie odziedziczyłeś po poprzednim
    właścicieli auta.

  • 3. Data: 2022-05-26 11:31:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-05-26 o 10:40, Cavallino pisze:

    > Generalnie musisz wypowiedzieć.
    > Wyjątek jest tylko, gdy ubezpieczenie odziedziczyłeś po poprzednim
    > właścicieli auta.

    Dodam jeszcze, że trzeba wypowiedzieć skutecznie. Zatem mieć dowód nie
    tyle wysłania, co otrzymania przez TU takiego wypowiedzenia.
    Dziś chyba już większość TU ma możliwość wypowiedzenia za pośrednictwem
    formularz na ich stronie. Tydzień temu tak wypowiedziałem w PZU,
    potwierdzenie przychodzi mailem...
    T.

  • 4. Data: 2022-05-26 22:22:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2022 11:31:21 +0200, T. napisał(a):

> [...]
    > Dziś chyba już większość TU ma możliwość wypowiedzenia za pośrednictwem
    > formularz na ich stronie. Tydzień temu tak wypowiedziałem w PZU,

    Dupa blada, jak się sprzedało za granicę.
    W przypadku Uniqa już kilkukrotnie wysyłałem im maile i nic - "nie
    otrzymaliśmy maila". Jak im pokazuję potwierdzenie z ich serwera, to nic
    nie są w stanie odpowiedzieć. Na ich stronie nie da się wpisać danych do
    wyrejestrowania - ich formatka tego nie przewiduje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2022-05-27 06:43:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-05-2022 o 22:22, Adam pisze:

    > Dupa blada, jak się sprzedało za granicę.

    Bez związku.

> [...]
    > nie są w stanie odpowiedzieć. Na ich stronie nie da się wpisać danych do
    > wyrejestrowania - ich formatka tego nie przewiduje.

    No to z karteczką do agenta/oddziału.