  • 41. Data: 2018-11-11 12:01:56
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 11:55, PiteR pisze:

    > Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na
    > mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

    Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

    Shrek

  • 42. Data: 2018-11-11 12:02:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 11:34, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że takie uprzejmości to robi się jak jest widocznosć, a nei
    > po nocy, na zakrętach i jak z naprzeciwka jadą?

    Zaakcentuję.
    Przez chujów, wyświadczających "uprzejmości" zginęło trochę ludzi na
    poboczach.
    I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu
    jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 43. Data: 2018-11-11 12:14:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

    z powodu przypadku a nie jego działania

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 44. Data: 2018-11-11 12:14:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Nov 2018 12:02:21 +0100, w <5be80c3e$0$486$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu
    > jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

    Ale skoro ty nie ogarniasz co znajduje się na poboczu, to skąd przypuszczenie
    że inni mają ten sam problem?

  • 45. Data: 2018-11-11 12:18:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 12:02, Akarm pisze:

> [...]
    > I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu
    > jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

    Niech ci będzie. Nie przekonam.

    Shrek

  • 46. Data: 2018-11-11 12:20:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 12:14, PiteR pisze:

    > z powodu przypadku a nie jego działania

    Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

    Shrek

  • 47. Data: 2018-11-11 12:22:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 12:14, r...@k...pl pisze:

    > Ale skoro ty nie ogarniasz co znajduje się na poboczu, to skąd przypuszczenie
    > że inni mają ten sam problem?

    Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?
    To było pytanie retoryczne.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 48. Data: 2018-11-11 12:23:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-10 o 11:03, r...@k...pl pisze:

    > I chciałeś na takiej drodze zawracać.
    > Nie dziwię się, że dla ciebie Frog to miszcz :D

    Oczywiście, nie ma powodu jechać dalej

  • 49. Data: 2018-11-11 12:30:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-10 o 11:02, r...@k...pl pisze:

    > Twoja odpowiedź świadczy, że po prostu nie potrafiłeś się zachować na prostej
    > drodze.

    A była prosta?

  • 50. Data: 2018-11-11 12:31:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-10 o 11:36, collie pisze:

    > Ty faktycznie jesteś troll (vide definicja trolla w Wikipedii),

    > nie ma a za
    > to mnie
    > będzie.
    >
    > Zatem - spadaj na drzewo, bucu, zawracający na drodze jednokierunkowej.

    Co tu pamiętać, droga z dwiema jezdniami po dwa pasy. Ty tu leczysz
    swoje kompleksy czy z jakiego innego powodu?