  • 41. Data: 2020-08-24 20:43:19
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 19:01, z wrote:
    > Za dużo oglądałeś jutuba a za mało jeździłeś "klekotami"
    Znaczy się można się zakochać w klekocie im dłużej się go używa? :-D Bo
    ja to tak okazjonalnie cudzym się przejadę. I jeszcze żaden mi się nie
    spodobał. Chociaż traktorem fajnie się jeździło. :-D

    BTW. A co ma jutub do klekotów?

  • 42. Data: 2020-08-24 21:10:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 18:48:10 UTC+2 RadoslawF napisał(a):
> [...]
    Mówisz A powiedz i B.
    > To już zależy co kto lubi.
    > Jeden szybki tor, drugi hamerykańskie wyścigi na krótkiej prostej
    > a trzeci wrak rejs. Do tego miłośnicy palenia gumy, miłośnicy
    > taplania w błocie czy upalania w lesie. No i modna ostatnio
    > w usa wspinaczka górska.
    > Na Islandii są jeszcze miłośnicy jazdy po jeziorkach.
    >
    > Dla kapeluszników zloty aut (często po wiejskim tuningu) i podobne
    > metody aby postać zamiast pojeździć. :-)
    >

    > Pozdrawiam
    A z samochodem z tematu co być zaproponował żeby nie oglądać TV w niedzielę? Zdajesz
    sobie sprawę z tego że poproszony o odpowiedź rzeźbisz w gównie.

  • 43. Data: 2020-08-24 23:27:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    Mówisz A powiedz i B.

    > A z samochodem z tematu co być zaproponował żeby nie oglądać TV w niedzielę?
    Zdajesz sobie sprawę z tego że poproszony o odpowiedź rzeźbisz w gównie.

    Nie ja rzeźbię w gównie, ty to robisz.
    Nie pierwszy raz i nie ostatni.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2020-08-25 00:50:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 23:32:13 UTC+2 RadoslawF napisał(a):

    Mówisz A powiedz i B.

    Zdajesz sobie sprawę z tego że poproszony o odpowiedź rzeźbisz w gównie.
> [...]
    Jako rzeźbiarz w gównie wybraleś gówniana taktykę odpowiedzi. Zaproponujesz jakieś
    rozrywki związane z samochodem z tematu? Tej że można go co tydzień woskowac nie
    używaj bo nie twoja.

  • 45. Data: 2020-08-25 01:51:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    rozrywki związane z samochodem z tematu? Tej że można go co tydzień woskowac nie

    Jako idiota wybrałeś niewłaściwą taktykę prowokowania.
    Jako rzeźbiarz w gównie będziesz dalej próbował.
    Próbuj. :-)

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2020-08-25 11:06:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 sierpnia 2020 o 01:56:11 UTC+2 RadoslawF napisał(a):

> [...]
    nie używaj bo nie twoja.
    > Jako idiota wybrałeś niewłaściwą taktykę prowokowania.
    > Jako rzeźbiarz w gównie będziesz dalej próbował.

    Sam potrafisz coś wymyślić czy tylko jak papuga potrafisz powtarzać?

  • 47. Data: 2020-08-25 12:52:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    nie używaj bo nie twoja.

    > Sam potrafisz coś wymyślić czy tylko jak papuga potrafisz powtarzać?

    Jako rzeźbiarz w gównie próbujesz dalej.
    Powodzenia życzę.
    I sporej odporności na generowany smród.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2020-08-25 20:13:14
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2020 04:31:49 UTC-5 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    typ (I4, V6, V8). Znaczy sie producenci podaja, ale trza sie dogrzebac a jakis dealer
    czy ogloszeniodawca juz nie pisze. Nie ogarniaja.

    sprawdzil ani przyspieszen katalogowych 0-100, 60-100 czy jak to teraz sie podaje.
    Ani nawet nie zapytal czy skrzynia jakos kompensuje te charakterystyke silnika. No i
    tak patrze w co on patrzyl i nijak nie widze na stronie 1.5L silnika 125KM. Jest
    121KM.

    wale sa tak istotne jak wolty na zarowce. Wiec tak, masz racje. Wiekszosc ma takie
    pojecie o temacie ze w sumie sie producentom nie dziwie ze sie tym nie chwala :)

    > Ale z punktu widzenia użytkownika, a nawet typowej "blądynki", to takim
    > "wąskim" silnikiem, gdzie obok siebie jest i moc i moment, ciężko się
    > jeździ ze skrzynią ręczną. Taki silnik nadaje się do skrzyń bezstopniowych.
    > Natomiast przy płaskiej charakterystyce jeździ się dużo łatwiej, nie
    > trzeba wkręcać na obroty, nie trzeba redukować przed wyprzedzaniem -
    > oczywiście dla skrzyń manualnych.

    Demonizujesz.
    Moge sie zalozyc o tytke orzechow ze jakbys porownal charakterystyki tego silnika to
    beda wyzej od danych tego starego.

    Mozna sie czepiac ze auto jest ciezsze ale to nie wina silnika tak jak to jest
    ujmowane w pytaniu.

    I jak juz pisalem, czasy 0-100 czy 60-100 sa pewnie dla tego nowego auta lepsze albo
    porownywalne od tego starego. Nie sprawdzalem ale mysle ze tak jest.

  • 49. Data: 2020-08-28 08:25:18
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.08.2020 o 08:21, Peter pisze:
    > Jest sobie taka nowa TOYOTA yaris 2020
    >
    > silnik 1.5 benzyna 125KM w pierwszej chwili WOW myślałem już kupić
    >

    > ALE jak czytam specyfikacje:
    >
    > moc maksymalna przy 6600obrotów
    > a niuty 153Nm przy 4800

    Moja rada:
    Nie pacz na te liczby, tylko weź się przejedź, i będziesz wszystko
    wiedział co trzeba.

  • 50. Data: 2020-08-28 08:32:28
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 24.08.2020 o 12:13, JDX pisze:

    > Samochód osobowy z dizlem z definicji nie jest fajny (co nie znaczy, że
    > nie nadaje się do jezdżenia). Bo jak to mówi ludowe porzekadło - z gówna
    > bata nie ukręcisz. :-D

    Chyba że 1.9 TDI ;)