  • 11. Data: 2014-08-20 09:33:19
    Temat: Re: Wyświetlacz matrycowy
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2014-08-19 19:51, Piotr Wyderski pisze:

    > Dlaczego ciekawe? ;-) Standard w polskich firmach.

    Na świętego Hieronima jest deszcz

    > W PL kupuję tylko elementy, których potrzebuję dużo, tanio i "na
    > kiedyś"

    albo go ni ma :-)

    > Kupowałem procesory w Microchip Direct w Malezji, przyszły po
    > ~2 tygodniach. Więc to raczej nie o Chiny w sensie geograficznym
    > chodzi, tylko o to, jakiego sobie dostawcę sklep weźmie.

    I jaką przesyłkę się wybierze. Jeśli zwykłą pocztę, to nic dziwnego że
    paczka idzie 2...6 tygodni.

  • 12. Data: 2014-08-20 12:06:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-20 02:14, Pszemol pisze:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message

    > Januszu, zastanawia mnie co motywowało Tobą w momencie
    > gdy zdecydowałeś, że nie podasz namiaru na ten sklep koledze...
    Po 1 bo sie nie spieszy tzn nie szuka na wczoraj :)
    2 po to żeby trochę się wysilił i poszukał, elecena.pl jest tutaj
    pomocą. Znalezienie tańszego zajęło mi <5sek, sądzę że jest to w jego
    możliwościach intelektualnych, w końcu to nie "identyfikator" :) a jak
    nie znajdzie to zapyta wtedy podam mu sklep.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2014-08-21 02:33:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > możliwościach intelektualnych, w końcu to nie "identyfikator" :) a jak
    > nie znajdzie to zapyta wtedy podam mu sklep.

    No ale wciąż nie widzę powodu aby nie podać odrazu i skrócić całą sprawę.
    No chyba że lubisz być proszony i odgrywać rolę profesorka...
    Ja np. o serwisie elecena.pl nie słyszałem nigdy i nie szukałbym tam.

  • 14. Data: 2014-08-21 10:24:35
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    [..]

    > No ale wciąż nie widzę powodu aby nie podać odrazu i skrócić całą sprawę.
    > No chyba że lubisz być proszony i odgrywać rolę profesorka...
    > Ja np. o serwisie elecena.pl nie słyszałem nigdy i nie szukałbym tam.

    Koledze Januszowi trzeba chyba wyjaśnić że tutaj nie elektroda gdzie
    nabijając kolejne posty i zbierając lajki gromadzi się punkty
    zajebistości. :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2014-08-21 11:15:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-21 10:24, AlexY pisze:
    > [..]

    Bo on w amerce nie działa, szuka po polskich sklepach.

    > Koledze Januszowi trzeba chyba wyjaśnić że tutaj nie elektroda gdzie
    > nabijając kolejne posty i zbierając lajki gromadzi się punkty
    > zajebistości. :)

    Nie przesadzaj, rozróżniam grupy news od forów typu elektroda.
    Elecena to wyszukiwarka podobna do np ceneo ale szuka to co nas interesuje
    http://elecena.pl/product/4613653/max7219cng-dip24-l
    ed-display-driver

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 16. Data: 2014-08-22 19:29:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo on w amerce nie działa, szuka po polskich sklepach.

    A co to ma do rzeczy? Często bywam w Polsce i robię tam także zakupy.

    No widzisz... od razu lepiej.

  • 17. Data: 2014-08-22 20:39:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-22 19:29, Pszemol pisze:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message

    > A co to ma do rzeczy? Często bywam w Polsce i robię tam także zakupy.
    A skąd mam wiedzieć że polsce też kupujesz? po prostu uprzedziłem że
    szuka po polskich sklepach, chociaż ostatnio jakiś chińczyk też
    się podpiął pod tą wyszukiwarkę.

    ed-display-driver

    > No widzisz... od razu lepiej.
    Wiesz, mam ponad 54 wiosny na karku i nie miałem problemu ze
    znalezieniem tej kostki, a szukałem bo mnie zainteresowała.
    Pytający ma pewnie coś koło połowy tego i potrafi tylko znaleść w TME?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2014-08-22 22:35:16
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-22 20:39, janusz_k pisze:
    > Wiesz, mam ponad 54 wiosny na karku i nie miałem problemu ze
    > znalezieniem tej kostki, a szukałem bo mnie zainteresowała.
    > Pytający ma pewnie coś koło połowy tego i potrafi tylko znaleść w TME?
    pojawia się tu taki często pytający, które zadziwia swoim rozgarnięciem.
    a jeszcze młodszy, powinien być "internetowy" :)

  • 19. Data: 2014-08-23 00:30:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wiesz, mam ponad 54 wiosny na karku i nie miałem problemu ze znalezieniem
    > tej kostki, a szukałem bo mnie zainteresowała.
    > Pytający ma pewnie coś koło połowy tego i potrafi tylko znaleść w TME?

    Wiek nie ma tu nic do rzeczy. Raczej chodzi o uprzejmość lub jej
    brak z Twojej strony - jakbyś celowo chciał zataić część informacji.
    Może przewrażliwiony jestem, ale tak mnie dotknęło "mentorstwo"
    Twojej wypowiedzi i teraz to potwierdziłeś: chciałeś aby się "szczeniak"
    lepiej postarał i sam poszukał, nie? :-)

  • 20. Data: 2014-08-23 12:27:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-23 00:30, Pszemol pisze:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    >
    > Wiek nie ma tu nic do rzeczy. Raczej chodzi o uprzejmość lub jej
    > brak z Twojej strony - jakbyś celowo chciał zataić część informacji.
    > Może przewrażliwiony jestem,
    Jesteś :)

    ale tak mnie dotknęło "mentorstwo"
    > Twojej wypowiedzi i teraz to potwierdziłeś: chciałeś aby się "szczeniak"
    > lepiej postarał i sam poszukał, nie? :-)

    Ale ta młodzież dzisiaj delikatna i przewrażliwiona.

    --
    Pozdr

    Janusz_K