  • Data: 2018-02-04 02:13:54
    Temat: Re: Wzmocnienie sygnału GSM
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To się nazywa antena kierunkowa. W większości przypadków daje radę, ale
    > instalować z głową. Np. powyżej drzew, skierować na najbliższą bazę,
    > dostosować ją do pasma. Jak wyjdzie długi kabel (a musi być o małym
    > tłumieniu) to dać wzmacniacz przy antenie.
    > Najpierw sprawdzić gdzie stacje bazowe, obejrzeć profile trasy - ważne w
    > górkach.

    No proszę. Jak na takiej wielkiej górze Nanga zasięg był i filmy tez
    kręcili to coś jest nie halo z zasęegiem sieci w Polsce. Może oszukują i
    zasięgu nie dają? Po co te wszystkie zabawy w dodatkowe anteny,
    Zrezygnować z operatora oszusta i przenieść się do innego, rzetelnego
    operatora. Ponadto sprawdzać, czy bateria naładowaba.

    --
    animka