  • 101. Data: 2018-07-01 12:09:12
    Temat: Re: Yanosik
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-28 o 11:25, r...@k...pl pisze:

    > Wymyślono już całkiem sprawne metody.
    > Twoja sprawa czy z nich skorzystasz, ale nie bzdurz.

    Skoro tak piszesz.. nie był to jednak NaviExpert. Który jeszcze do
    niedawna (na pewno) służył tylko do dojenia naiwniaków.

  • 102. Data: 2018-07-01 12:09:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-28 o 11:27, r...@k...pl pisze:

    > No widzisz, a innym działają. Wniosek: coś robisz nie tak.

    Tobie działają, na zasadzie podobnej jak łysemu który zobaczył że na
    czubku głowy ma jeszcze parę włosów, i chce wierzyć w to że to za sprawą
    tej cudownej maści.

  • 103. Data: 2018-07-01 12:12:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-29 o 02:21, J.F. pisze:

    > Ale co ma licznik do nawigacji ?
    >
    > Troche tej inteligencji od nawigacji wymagamy.
    > A ona czaszem jest lepsza, czasem gorsza :-)

    Że nawet zwykły licznik km to urządzenie w którym brak precyzji.

    A powinniśmy wymagać  od siebie samych. A już kierowanie pretensji pod
    adresem programu, bo nas zawiódł to coś zwyczajnie niepoważnego.

    > Nie rozumiem.
    > Nie sposob zadać nawigacji dokladnej trasy po ktorej ma prowadzic, czy
    > nie sposob wyznaczyc optymalnej trasy ?
    >
    > Z tym drugim sie zgadzam - nie jest to latwe zadanie.

    Zadać idzie, gorzej z realizacją,. I nie musi być w tym winy samej
    nawigacji.

    > W jakim sensie ?
    > Prosta jak napiety sznurek nie bedzie, bo takiej drogi nie ma.
    >
    > A najkrotsza niekoniecznie jest najlepsza ...
    >
    > J.

    W takim że nie ma przejazdu przez ulicę L. Kaczyńskiego w Pcimiu Górnym,
    z której zaplanowałeś zabrać kolegę w drodze nad morze. Długość trasy
    zwielokrotnia takie przeszkody, tak więc o precyzyjnych wytyczeniach
    tras i ich realizacji lepiej zapomnijmy, cieszmy się z tego że nawigacja
    w ogóle potrafi nas doprowadzić do celu.

  • 104. Data: 2018-07-01 15:01:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 12:12:38 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > tras i ich realizacji lepiej zapomnijmy, cieszmy się z tego że nawigacja
    > w ogóle potrafi nas doprowadzić do celu.

    Z tego sie przestalem cieszyc dawno - potrafi doprowadzic (nie
    zawsze), kwestia jak prowadzi :-)

    Ale dyskusja byla chyba o czym innym - ze nie nawigacje nie wytyczaja
    juz najkrotszej.

    I bardzo dobrze, bo nawet jak ta ulica jest otwarta, to chodzi wlasnie
    o to, zeby nie pchac sie w Pcimiu do centrum, tylko objechac
    obwodnica, nawet jak to troche dalej.

    No chyba, ze masz tam interes, jak w przykladzie.

    J.

  • 105. Data: 2018-07-01 15:05:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 11:31:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Głupie to jest upieranie się przy czymś odwrotnym.
    > Ale widać wrocławiaki tak mają, że każdy bubel jest fajny, bo jest u nich.

    Po 10 latach przywykniesz i przestanies pisac glupoty :-)
    Troche potrzesie, a jedzie sie dalej :-)

    Naucz sie jezdzic ... po kostce :-)

    J.

  • 106. Data: 2018-07-01 15:06:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 11:30:02 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ma asfalt?

    Ma kostke.

    J.

  • 107. Data: 2018-07-01 15:08:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 11:29:03 +0200, Cavallino napisał(a):
    >Wygląda tak:
    75y,117.18h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sFwfYYaQuPrs6z-Q6
    hA_RHQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DF
    wfYYaQuPrs6z-Q6hA_RHQ%26output%3Dthumbnail%26cb_clie
    nt%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3
    D100%26yaw%3D129.26152%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!
    7i13312!8i6656

    > Podtrzymuję.

    Jesli dobrze widze, to jest mala kostka.
    Jezdzi sie po niej troche przyjemniej niz po zwyklej.

    J.

  • 108. Data: 2018-07-01 19:32:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Jul 2018 11:29:03 +0200, w <pha6ss$3p5$1@node1.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Twoim wrocławskim zdaniem.
    > Takim normalnym nie.

    Przyjezdni też jeżdżą. Pewnie się nie znają.
    W dupie byłeś i gówno widziałeś -- ta kostka jest lepsza od niejednego asfaltu.

    > Oni jeżdżą po drogach które się nadają do jazdy, ale jak innych nie ma,
    > to co mają zrobić?

    Przecież jest. Objazd dróżkami asfaltowymi, które pokazałem na SV.
    Jakoś wszyscy ciągną do głównej -- musisz im uświadomić, że lepiej od nich
    wiesz, bo nigdy tej drogi na oczy nie widziałeś. A oni robią źle, chociaż
    codziennie jeżdżą tamtędy.

  • 109. Data: 2018-07-01 19:34:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Jul 2018 12:09:12 +0200, w <5b38a827$0$621$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Skoro tak piszesz.. nie był to jednak NaviExpert. Który jeszcze do
    > niedawna (na pewno) służył tylko do dojenia naiwniaków.

    Nie wiem kiedy to było niedawno, ale na pewno nie od 3 lat.

  • 110. Data: 2018-07-01 19:35:14

    Sun, 1 Jul 2018 12:12:38 +0200, w <5b38a8f5$0$613$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > W takim że nie ma przejazdu przez ulicę L. Kaczyńskiego w Pcimiu Górnym,
    > z której zaplanowałeś zabrać kolegę w drodze nad morze.

    Co ma piernik...?