  • Data: 2010-03-10 13:44:44
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.03.2010 VoyteG <V...@h...com> napisał/a:

    > Studium przypadku zawsze sie robi na podstawie tego, co sie wie i
    > nigdy nie ma sytuacji, gdy wie sie wszystko.
    > Bez tego zalozenia zadna analiza nie bylaby mozliwa, bo zawsze moze
    > byc jakas niewiadoma...

    Ale to jeszcze zadne argument za osadzaniem tutaj na grupie.
    Choc oczywiscie podywagowac mozemy - problem w tym, ze znaczna czesc osob ma juz
    zdanie wyrobione, sprawczyni osadzona, nalezy jej sie juz tylko surowa kara.

    Sorry, ja w to nie wchodzie i sie z tym nie zgadzam.

    > Ocenie jest poddana konkretna postawa tej osoby, anonimowej osoby.
    > Postawa, a nie osoba!
    > Osoby bez procesu karac nie mozna, zas naganna postawe mozna
    > pietnowac!

    Potepiaj - ja tez uwazam, ze ucieczka z miejsca wypadku to zle rozwiazanie.
    Ale zdecydowanie latwo nam dyskutowac o tym siedzac wygodnie w ciepelku przed
    komputerem.

    > Pewnie, to ze oddala pojazd do naprawy dzien po zdarzeniu, tlumaczac
    > sie "sarna" nie nazwiesz dzialaniem racjonalnym?

    Racjonalnym z punktu widzenia wlasnego strachu - tak.
    Obiektywnie oczywiscie nie.

    Ty juz wprawdzie swoje wiesz (przeciez chodzilo tylko o odpicowanie swojej bryki),
    ja bym nadal jednak trzymal sie opcji usuwania sladow kolizji z leku przed kara.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski