  • 1. Data: 2010-03-10 12:39:12
    Temat: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Izabela K. śmiertelnie potrąciła mężczyznę i uciekła z miejsca
    wypadku. Chwilę później wstawiła auto do warsztatu twierdząc, że
    potrąciła sarnę. Gdy mechanicy wjechali autem na kanał, dokonali
    makabrycznego odkrycia. Na podwoziu bmw znaleźli fragment ludzkiego
    ciała.

    Calosc artykulu: http://tiny.pl/hgtvw

    Znieczulica przeraza..

  • 2. Data: 2010-03-10 12:41:56
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: to <t...@a...xyz>

    VoyteG wrote:

> [...]
    > Gdy mechanicy wjechali autem na kanał, dokonali makabrycznego odkrycia.
    > Na podwoziu bmw znaleźli fragment ludzkiego ciała.

    Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie. Głupie społeczeństwo chce
    je zaostrzać dalej, więc będzie ich uciekać coraz więcej.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-10 12:48:42
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 12:41, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie.

    Kara to jedno, ale nie wierze ze po potraceniu czlowieka, nie
    sprawdzila, czy nie ma uszkodzonego BMW.
    Napisane jest w artykule, ze mezczyzna zmarl. Ta kobieta to
    stwierdzila, ze nie wezwala pogotowia?
    I co taka po powrocie do dmou pomyslala "uszkodzilam BMW" Ktos
    poradzil "powiedz, ze stuknelas sarne.."

  • 4. Data: 2010-03-10 12:53:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie. Głupie społeczeństwo chce
    > je zaostrzać dalej, więc będzie ich uciekać coraz więcej.

    A jakby tak Twoją mamę...
    - to też tak byś uważał?
    Że drastyczne?

    Artur(m)

  • 5. Data: 2010-03-10 12:54:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    VoyteG wrote:

    > Kara to jedno, ale nie wierze ze po potraceniu czlowieka, nie
    > sprawdzila, czy nie ma uszkodzonego BMW.

    No miała i dlatego pojechała z nim do warsztatu.

    ?

    ?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-10 12:55:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > A jakby tak Twoją mamę...
    > - to też tak byś uważał?
    > Że drastyczne?

    To ironia czy po prostu sobie bredzisz?

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-03-10 12:58:35
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 10 Mar, 12:41, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie. Głupie społeczeństwo chce
    > je zaostrzać dalej, więc będzie ich uciekać coraz więcej.

    Pewnie, pewnie! Zniesc calkowicie kary za "nieumyslne" zabicie, w
    koncu placimy OC, prawda?
    A skoro mamy OC to niech sie ubezpieczyciel martwi o skutki naszego
    zachowania na drodze.

  • 8. Data: 2010-03-10 13:00:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    choczsz wrote:

    > Pewnie, pewnie! Zniesc calkowicie kary za "nieumyslne" zabicie, w koncu
    > placimy OC, prawda?

    Nie, nie całkowicie, tylko obniżyć tak, żeby ich wysokość była
    proporcjonalna do innych przestępstw.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-03-10 13:03:03
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 10.03.2010 Artur(m) <m...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > A jakby tak Twoją mamę...
    > - to też tak byś uważał?
    > Że drastyczne?

    Wypadki maja to do siebie, ze czy nam sie to podoba, czy nie - zdarzaja sie.
    I bywa, ze sa tez ofiary smiertelne wypadkow - takze, czy nam sie to podoba,
    czy nie.

    Ryzyko wypadku mozna oczywiscie minimalizowac albo przeciwnie - ale nie rozwiaze
    to problemu ani nie zapewni nam niesmiertelnosci.

    Argument w stylu - "a gdyby Twoja matke/corke/kogokolwiek" jest fajny i wygodny,
    bo odwoluje sie do emocji... ale moze jednak trzeba podejsc do tematu z rozsadkiem
    i zastanowic sie przede wszystkim nad przyczynami wypadku.
    I nie szukac z krwia w spojrzeniu zemsty, tylko jesli juz kary, ktora wyedukuje
    sprawce, jesli wypadek byl efektem jego bezmyslnosci - choc nie zawsze w sumie tak
    nawet jest.
    I niekoniecznie, wbrew opinii wielu, niestety, zeby najlepsza edukacja zawsze byla
    kara
    finansowa albo kara ograniczenia wolnosci.

    Pomijam juz fakt, ze byc moze babka w szoku uciekla - nie wiem, mozemy sobie tylko
    dywagowac
    wszyscy tutaj - a potem tym bardziej myslala tylko o tym, jaka kara moze na nia
    spasc, wiec
    robila tak, zeby tej kary, surowej wg. jej obaw, uniknac.
    Zrobila w efekcie jeszcze gorzej najwyrazniej - ale obawiam sie, ze nie znajdujac sie
    w takiej sytuacji mamy fantastyczny komfort braku osobistych emocji i szoku, ktory
    powoduje, ze bardzo latwo przychodzi nam surowo oceniac.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 10. Data: 2010-03-10 13:04:11
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 10.03.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Nie, nie całkowicie, tylko obniżyć tak, żeby ich wysokość była
    > proporcjonalna do innych przestępstw.

    I ksztalt kary odpowiedni do charakteru, jednak nieumyslnego, przestepstwa.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski