  • 61. Data: 2012-05-01 14:41:30
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 12:49, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:
    > Moje typy (wizualne):

    A tu moj:
    http://moto.allegro.pl/honda-cb-750-i2311922894.html

    --
    amos

  • 62. Data: 2012-05-01 17:01:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to nie wliczając ciuchów i kasku, prawda? Bo na to 1 kzł spokojnie
    > pójdzie.

    Kask, kurtka, spodnie,buty, rękawice za 1kzł?!
    Podaj adres sklepu pls!

    Szymon

  • 63. Data: 2012-05-01 18:03:17
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" napisał w wiadomości grup
    > Kask, kurtka, spodnie,buty, rękawice za 1kzł?!
    > Podaj adres sklepu pls!

    Lidl?

    A tak na serio: wiadomo - nie jest to sprzet na lata, ale na poczatek
    spokojnie wystarczy, zatem liczac:
    - kurtka - 350 (np. tschul, albo na lato sam buzer, albo jakas sensowna
    uzywka)
    - spodnie - 350 (np. mottowear)
    - kask - 300 (np. z lidla, czy tanie modele hjc, caberga, agv, naxy, etc.)

    Można jeszcze wybierac z halverssona, ale nie znam i nie mam opinii na ich
    temat.

    Rekawice na jeden sezon to mozna polskie shimy, a co do butow to na poczatek
    zwykle glany tez dadza rade - byle tylko zabezpieczyc sznurowki.

    Potem w miare potrzeb dokupowac lepsze elementy. Ja np. dlugo jezdzilem w
    butach wojskowych, a potem (jak sie pojawila potrzeba zakupu nowych) to
    kupilem alpinestars. Nastepne beda spodnie, bo mnie texy wkurzaja.

    Ale na poczatek wystarczy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 64. Data: 2012-05-01 18:48:07
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 May 2012 17:01:08 +0200, Szymon Machel <s...@i...pl>
    wrote:

    [...]
    > Kask, kurtka, spodnie,buty, rekawice za 1kz??!
    > Podaj adres sklepu pls!

    Allegro :-) Kask Lazer LZ6 za 200 z drobnymi (5 gwiazdek w SHARPie).

    Butów nie trzeba, porządne glany za kostkę wystarczą (ja jeżdże w
    bundeswehrach i bardzo sobie chwalę, na motocykl dobre a do chodzenia
    też, nie tak jak motocyklowe).

    Do tego rękawice za 100, zostaje 700 na kurtkę i spodnie, też spokojnie
    do znalezienia, chociaż nie będą jakieś topowe.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 65. Data: 2012-05-01 22:08:27
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > ... (ja jeżdże w bundeswehrach i bardzo sobie chwalę, na motocykl dobre a
    > do chodzenia
    > też, nie tak jak motocyklowe).

    A bundeswehry masz za darmo?
    Sam ich czasami używam :)

    Szymon

  • 66. Data: 2012-05-01 22:52:07
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 May 2012 22:08:27 +0200, Szymon Machel <s...@i...pl>
    wrote:

    [...]
    > A bundeswehry masz za darmo?
    > Sam ich czasami u?ywam :)

    No OK, jak ktoś nie ma żadnych butów poza trampkami i półbutami to musi
    jeszcze 200 na BW or compatible doliczyć, co obniża budżet na kurtkę i
    spodnie
    do 500 zł. Dalej się można zmieścić bez problemu, na allegro kurtek i
    spodni w przedziale 200-250 zł sporo, zarówno z cordury jak i ze skóry.

    Wszystko straszne no-nejmy, no ale jak się nie ma kasy to lepsze to
    i tak od jeżdżenia w dżinsach i t-shircie :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 67. Data: 2012-05-02 11:04:10
    Od: janku <j...@g...pl>

    No nie mogę, taki długi wątek i nikt jeszcze nie wyskoczył z kawą ? :)
    To ja zaproponuję:
    ZR-7 (okrągła lampa) lub ZR-7S (lampa w owiewce, nieokrągła)

    pod dużym kierownikiem nieco lepiej pasuje niż fazer/bandit
    no i jest od nich ładniejszy :P

    --
    pozdr
    janku

  • 68. Data: 2012-05-02 16:35:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 01-05-2012 10:17, amos pisze:

    > To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
    > polatac.
    A guzik prawda, naked uczy wyczucia predkosci, przyjmujesz wszystko na
    klate i nakedami paru ludzi lacznie ze mna nakrecilo pare kkm
    niekoniecznie po miescie..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 69. Data: 2012-05-02 17:01:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-02 16:35, Grzegorz Rogala pisze:

    > A guzik prawda, naked uczy wyczucia predkosci, przyjmujesz wszystko na
    > klate i nakedami paru ludzi lacznie ze mna nakrecilo pare kkm
    > niekoniecznie po miescie..

    Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
    Mam same złe wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem się z kumplami
    zamieniałem. Przy 130 km/h to była walka z wiatrem. Kompletnie żadna
    przyjemność.

    Na Fazerze z podwyższoną szybą mogę przy 130 km/h mieć lekko uchyloną
    szybkę w kasku.

  • 70. Data: 2012-05-02 17:54:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-02 17:01, Marcin N pisze:

    > Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
    > Mam same złe wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem się z kumplami
    > zamieniałem. Przy 130 km/h to była walka z wiatrem. Kompletnie żadna
    > przyjemność.
    I o to chodzi,zmusza do jeżdżenia wolniej,co w połączeniu z brakiem
    umiejętności jest chyba zaletą?

    --
    Tomek
    BMW R1100S