  • Data: 2021-02-05 14:48:10
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2021 o 14:25, _Master_ pisze:
    > W dniu 2021-02-05 o 13:57, Poldek pisze:
    >  A dzieciakowi
    >
    > Też chciałbym być taki stanowczy. SERIO.

    Po tym, jak porozmawiałem ze znajomymi, którzy mają 3-4 lata starsze i
    dowiedziałem się, co się dzieje z ich dziećmi, zrobiłem się stanowczy.
    Większość dzieciaków nastoletnich albo jest na terapii, albo kwalifikuje
    się na terapię, ale na niej nie jest bo rodziców nie stać, albo kładą
    laskę. Rośnie pokolenie patologicznie uzależnione od ekranozy.