  • 11. Data: 2012-01-12 21:39:22
    Temat: Re: Zaniedbany aku żelowy...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnjgr0n8.bfq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Obawiam się, że mogą być pewne problemy z uzyskaniem żelu destylowanego.

    :-)

  • 12. Data: 2012-01-12 21:40:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w wiadomości

    > A to nie możesz do testowania podpiąć jakiegokolwiek akumulatora
    > wyciągniętego z auta? No chyba że te dwa oryginalne były spięte
    > szeregowo żeby dac 24V to wtedy 2 auta musiałbyś oskubac
    > (albo jedno duuuuuże :D ).

    No właśnie jest jak się domyślasz - są dwa bo pracują szeregowo na 24V.

  • 13. Data: 2012-01-12 21:48:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic396537.html
    >
    > Poczytaj, zawsze to jakąś decyzję podejmiesz.

    Ciekawe, przyznaję... Choć moje aku są w dużo gorszym stanie
    niż te z forum - oni tam mają te 4-7V a mój wskazał 0,2V przed
    próbnym ładowaniem... Po całej nocy ładowania i odłaczeniu
    ładowarki mam 9,5V więc chyba totalna kicha. No trudno.

  • 14. Data: 2012-01-13 07:59:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > próbnym ładowaniem... Po całej nocy ładowania i odłaczeniu
    > ładowarki mam 9,5V więc chyba totalna kicha. No trudno.

    Śmietnik, zwarte cele.

    Marek

  • 15. Data: 2012-01-13 19:23:40
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 11.01.2012 13:39, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Obawiam się, że mogą być pewne problemy z uzyskaniem żelu destylowanego.

    Jeśli jest wyschnięty to można dolać wody bez problemu.

    Mirek.

  • 16. Data: 2012-01-13 19:33:11
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 13.01.2012 08:59, 4CX250 wrote:

    > Śmietnik, zwarte cele.

    Jeżeli "brał" prąd i grzał się przy ładowaniu to zwarte.
    Jeśli nie "brał" to bym spróbował dolać wody - nawet kranówy.

    Mirek.

  • 17. Data: 2012-01-16 08:11:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Jeżeli "brał" prąd i grzał się przy ładowaniu to zwarte.
    > Jeśli nie "brał" to bym spróbował dolać wody - nawet kranówy.

    Prąd zakładam że brał, ale nie musi się grzać przy zwarciu jednej-dwóch
    celach.

    Marek