eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-16 16:39:22
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-16 o 14:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Pieszemu na przejsciu, nie pieszemu na chodniku.

    Prof. Vetulani został potracony na przejściu, więc nie wiem czemu
    rozważasz pieszego na chodniku.

    > Co prawda stope na przejsciu postawic latwo ... ale warto sie wczesniej
    > rozejrzec, bo samochod sie w miejscu na pewno nie zatrzyma .

    Oczywiście, nie ma co wpadać na samochód i go taranować. Ale też nie
    można wnioskować, że pierwszeństwo miał ten, kto miał trudniej do
    wyhamowania. Jeśli pieszy wchodzi na przejście, kiedy samochód jest
    jeszcze kilka metrów przed przejściem, to ni jest to "wtargnięcie
    bezpośrednio przed" i fakt, że samochód jechał za szybko nie powinno być
    dla kierowcy okolicznością łagodzącą, tylko przeciwnie.

    --
    Liwiusz