  • 1. Data: 2016-12-23 21:25:19
    Temat: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: atm <...@v...pl>

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/mamy-niedrogie-paliw
    a-ale-za-pensje-kupimy-bardzo-malo-benzyny/9s1kvr

  • 2. Data: 2016-12-23 21:29:18
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 21:25:23 UTC+1 użytkownik atm napisał:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mamy-niedrogie-paliw
    a-ale-za-pensje-kupimy-bardzo-malo-benzyny/9s1kvr

    Pamietam jak dziś zarbaiałem 8$/h a paliwo było po 2,5%$ za galon.
    Tylko że amerykańskie samochody palą trochę wiecej
    a dwa większe odległości

  • 3. Data: 2016-12-23 21:37:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 21:25, atm pisze:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mamy-niedrogie-paliw
    a-ale-za-pensje-kupimy-bardzo-malo-benzyny/9s1kvr

    Oglądanie reklam za darmo jest ZŁE!

    Skopiuj albo zaprzestań propagować tego rozwydrzonego g...

    PS. A zdanie na temat gonienia zachodu i proporcji cen towarów do
    zarobków każdy myślący człowiek ma jasne.

  • 4. Data: 2016-12-23 22:16:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.12.2016 21:37, z wrote:
    a-ale-za-pensje-kupimy-bardzo-malo-benzyny/9s1kvr

    > Oglądanie reklam za darmo jest ZŁE!

    Mhm, rozumiem ze pracujesz charytatywnie i stad oczekiwanie, ze inni
    beda dzialac w ten sam sposob?

    > Skopiuj albo zaprzestań propagować tego rozwydrzonego g...

    Przeciez nie musisz klikac, skoro ten schemat zarabiania Ci nie odpowiada...

    > PS. A zdanie na temat gonienia zachodu i proporcji cen towarów do
    > zarobków każdy myślący człowiek ma jasne.

    Zachodu? To zobacz tą Grecje na zachodzie Europy. A no tak, nie zobaczysz.

  • 5. Data: 2016-12-24 00:00:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 22:16, atm pisze:
    > Mhm, rozumiem ze pracujesz charytatywnie i stad oczekiwanie, ze inni
    > beda dzialac w ten sam sposob?

    Jeśli onet zniechęca mnie do wchodzenia na ich stronę to niech im ziemia
    lekką będzie.
    Bo reklamy umieszczać to trzeba umieć. Debilna natarczywość nawet
    desperata potrafi odstraszyć.
    Przeczytam sobie to samo gdzie indziej. Albo i nie bo autorzy w tym
    "artykule" (który inni zaraz powielą) popełnili mnóstwo błędów i za taką
    jakość dziennikarstwa na chleb na pewno nie zarobią :-)

    PS. Podobno UE już pracuje nad zakazem wykrywania adblocka bo to jest
    łamanie wolności obywatelskich ;-)

    PS 2. no dobra poświęciłem się. Generalnie "wieś tańczy i śpiewa na tym
    onecie a ładuje się dramatycznie i trzeba ścigać interesujące treści na
    ekranie :-)
    Utwierdziłem się w niezaglądaniu do tego rynsztoka :-)

  • 6. Data: 2016-12-24 03:19:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-24 o 00:00, z pisze:

> [...]
    > "artykule" (który inni zaraz powielą) popełnili mnóstwo błędów i za taką
    > jakość dziennikarstwa na chleb na pewno nie zarobią :-)

    Umieć to trzeba reklamy wycinać a nie liczyć że ktoś zrezygnuje
    dla ciebie z zarobku.

    > PS. Podobno UE już pracuje nad zakazem wykrywania adblocka bo to jest
    > łamanie wolności obywatelskich ;-)

    Gówniane strony które dzisiaj próbują zniechęcić cię do addblocka
    i podobnych przeniosą się na serwery poza UE.

> [...]
    > ekranie :-)
    > Utwierdziłem się w niezaglądaniu do tego rynsztoka :-)

    Ja się nie poświęcałem, strona się wczytała bez reklam.
    Onet to betka w porównaniu do takiego WP.
    Ale ja mam wyłączone sporo "udogodnień" które udogodnieniami są
    dla wszystkich poza indywidualnymi użytkownikami.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-12-24 03:21:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Grecji jest taka szara strefa ze sie w pale nie miesci. I ta szara strefa do
    niedawna byla na kazdym poziomie od smieciarza do ministra. Jak jest teraz nie wiem
    ale podejrzewam ze niewiele sie zmienilo, oni tacy przekreciarze juz sa. W Polsce tez
    jest spora szara strefa. Caly czas jest podzial na zarobek czyli to od czego placi
    sie dochodowy. Dalej jest dochod czyli to co zarobione z podatkiem i reszta. Czesto
    jest sama reszta plus rejestracja w up bez prawa do zasilku. Niedawno kupowalem
    pellet. Ale z wniesieniem do domu. Policzyli zlotowke od worka ale na kasie wystukal
    bez tej zlotowki. Ktos przytulil 50 zlotych bez podatku za 45 minut pracy. Nie zebym
    mu zalowal albo donosil bo odwalil kawal roboty.

  • 8. Data: 2016-12-24 04:29:19
    Temat: Re: Zarobki ... osłabiłeś.
    Od: "Jolek" <t...@e...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Policzyli zlotowke od worka ale na kasie wystukal
    > bez tej zlotowki. Ktos przytulil 50 zlotych bez podatku za 45 minut
    > pracy. Nie zebym mu zalowal albo donosil bo odwalil kawal roboty.

    Zenek, nie doniosłeś
    i osłabiłeś w ten sposób swojego wodza Kwaka oraz Pisiewiczów,
    Misiewiczów. Kasa poszła do prywatnej kieszeni zamiast
    do PiSlamistów.

  • 9. Data: 2016-12-24 10:14:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-24 o 03:19, RadoslawF pisze:
    > Umieć to trzeba reklamy wycinać a nie liczyć że ktoś zrezygnuje
    > dla ciebie z zarobku.

    Ja wycinam automatem który od wielu lat się dobrze spisuje. U
    konkurencji bardzo czytelnie się przegląda i czasem jakąś reklamę
    obejrzy. Można? Można.
    Jakoś WP nie pada tylko się rozwija.

    > Gówniane strony które dzisiaj próbują zniechęcić cię do addblocka
    > i podobnych przeniosą się na serwery poza UE.

    O widzisz. I tu się zgadzamy. Te unijne dyrektywy to w większości o kant
    d... potłuc :-)

    > Ja się nie poświęcałem, strona się wczytała bez reklam.
    > Onet to betka w porównaniu do takiego WP.
    > Ale ja mam wyłączone sporo "udogodnień" które udogodnieniami są
    > dla wszystkich poza indywidualnymi użytkownikami.

    O widzisz. Ja bez dodatkowego wysiłku w chrome instaluję tylko _jeden_
    dodatek i nie wku... się od wielu lat. Tak jak 99% zwykłych internautów
    Że inwigilacja? Tak. Cały czas nas szpiegują.
    A taki bezczelny komunikat o blokowaniu to u mnie jest na drugim miejscu
    za testem z obejrzanych reklam (to dopiero szczyt bezczelności)

    Jak onet chce zwiększyć oglądalność to nie w ten sposób.

    O oglądanie reklam to mogą mnie grzecznie poprosić albo zapłacić.
    Nie jestem instytucją charytatywną :-)

    Debilizm trzeba piętnować a nie się do niego przyzwyczajać :-)

  • 10. Data: 2016-12-24 10:19:39

    W dniu 2016-12-24 o 04:29, Jolek pisze:
    > i osłabiłeś w ten sposób swojego wodza Kwaka oraz Pisiewiczów,
    > Misiewiczów. Kasa poszła do prywatnej kieszeni zamiast
    > do PiSlamistów.

    Gdy u władzy było PO to też tak drwiłeś sobie z podatków?