    From: "Megas" <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zarzadzanie kodem w projekcie
    Date: Wed, 25 Mar 2009 16:42:16 +0100

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski"
    > Nie. Właśnie tego nie może zrobić. To co mamy na dysku to jest kopia
    > robocza wybranego fragmentu repozytorium. Kopia, wykonana na podstawie
    > określonej rewizji repozytorium.
    Mamy projekt A. Na serwerze SVN jest repozytorium tego projektu dostepne dla
    kazdego
    czlonka projektu. Sciagam sobie na dysk (SVN Checkout...) ten projekt z
    repozytorium i mam
    swoja lokalna kopie. Robie zmiany jaki mi trzeba na nim i wysylam do
    repozytorium
    (SVN Commit). Od tego momentu moje zmiany sa dostepne dla wszystkich.

    A jak działaja Rozproszone Repozytoria (distributed version control
    system)??

    > Polemizowałbym jednak czy SVN to pomyłka. Dla pewnych zastosowań
    > rozproszone systemy mogą być 'pomyłką'.
    Kiedy to rozproszone repozytoria sa pomylka? moze przyklady takich sytuacji
    dla celow edukacyjnych?

    PS. Jakie repozytorium rozproszone polecacie najbardziej?