-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ijeuq6$dqg$1@inews.gazeta.pl>
<4d5b0c0d$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Wed, 16 Feb 2011 13:12:01 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110215-2, 2011-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <4d5bbf0e$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
X-Trace: 1297858318 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 83.25.53.116:61427
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350485
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-02-16 00:28, Cavallino pisze:
>> Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:
>>
>>> Druga możliwość to spręzyny od diesla, jeśli jesteś posiadaczem
>>> benzyniaka.
>>
>> Niestety, na pokładzie jest klekot.
>> Kto wie czy właśnie nie dlatego jest on tak niski z przodu, może
>> zapomnieli że sprężyny powinny być deczko inne.
>
> Jeszcze pytanie czy sprężyny na których jeździsz sobie nie siadły.
Może ma ktoś jakiś namiar na warsztat w Poznaniu zajmujący się zawieszeniami
i posiadający nowe sprężyny (najlepiej oryginalne i tuningowe) w celu
porównania?
Dzwoniłem do kilku, wymienić by wymienili, ale zdiagnozować o ile jest niżej
przez w/w opisaną sytuację nie chcą.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 14:28 to
- 16.02.11 14:30 to
- 16.02.11 14:32 Cavallino
- 16.02.11 14:40 to
- 16.02.11 14:51 Cavallino
- 16.02.11 18:39 Adam Krawczyk
- 16.02.11 21:13 z
- 16.02.11 21:38 venioo
- 16.02.11 21:45 Cavallino
- 16.02.11 22:02 Jaroslaw Berezowski
- 16.02.11 23:01 Tomasz Pyra
- 16.02.11 23:07 Tomasz Pyra
- 17.02.11 00:27 to
- 17.02.11 09:52 Cavallino
- 17.02.11 11:58 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=