eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
  • Data: 2010-09-23 09:19:08
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-22 20:08, Plumpi pisze:
    > Gdyby nie miała ta blacha zabezpieczenia w postaci warstwy cynku to już
    > po roku od sprzedaży wpierniczała by ją rdza.

    nie mam na myśli ocynku a np fluidol.

    > Cinkusie wbrew temu co piszesz od zawsze miały blachy ocynkowane i
    > dlatego spotkanie kilkunastoletniego cieniasa bez rdzy nie jest niczym
    > nadzwyczajnym.

    przepraszam gdzie mogę taki egzemplarz trafić? przejechałem już cała
    polskę w poszukiwaniu takiego egzemplarza już nawet kolor nie miał dla
    mnie znaczenia, nawet egzemplarze od naszych zachodnich sąsiadów już są
    zaatakowane przez rudą.

    > Cieniasy rdzewieją tylko wtedy, kiedy były "bite" i spawane oraz wtedy,

    egzemplarz który mam nigdy nie był bity a jednak rdza była.

    > kiedy właściel poskąpił na chalapacze montowane zaraz za kołami, bo
    > wtedy pryskalące z kół błoto (piach) niszczyły warstwę lakieru i ocynku
    > na podłodze oraz na progach i błotnikach.

    to częściowo prawda, ale jak wytłumaczyć rdzę w podłużnicach?

    > Powiem jeszcze więcej. Cieniasy nie dość, że miały pełny ocynk to
    > jeszcze dodatkowo profile wewnętrzne były malowane.

    podkładem tylko, bo ja wewnątrz podłużnic oprócz rdzy znalazłem szarą
    farbę podkładową.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: