  • Data: 2010-05-19 13:43:09
    Temat: Re: Zmiana pozycji wiatraka a jego trwałość
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hsmd0g$uhr$1@news.onet.pl...

    > Nie powinno mieć to wpływu na jego żywotność. Prędzej zmienisz cały sprzęt,
    > niż wiatrak się "wykręci". Tym bardziej, że jest to wiatrak niskoobrotowy.
    > --

    Wpływ napewno jakiś ma, ale na to pytanie nikt nie uidzieli sprawdzonej
    informacji
    Chociaz góry czy dół napewno nie ma takiego pływu jakby to był góra i bok- na
    boku napewno bardziej sie zuzywa.
    Podobnie jest z dyskami twardymi, chociaz im najbardziej nie odpowieda do góry
    nogami. natomiast na boku tez tracą na zywotnosci względem normalnej pozycji
    poziomej.