  • Data: 2009-02-27 21:48:47
    Temat: Re: Zmiana regionu US->EU dla WiFi Dell 1395
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Dobrzanski <n...@n...com> wrote:
    > Witam,

    > Czy ktoś zna soft lub wie jak (np. w rejestrach) dokonać zmiany regionu
    > karty WiFi Dell 1395 z USA na Europe? Niestety czasem zdarza się router
    > korzystający z kanałów 12 i 13 i wówczas karta "nie gada".

    Dell ma 2 wersje sterowników do swoich WIFI dostępnych na swojej stronie supportu
    (ja używam support z dell.co.uk). Ta pozaeuropejska nie ma dodatkowych kanałów 12 i
    13
    Nie wiem jak to jest na Vista ale na XP pomogło zainstalowanie wersji europejskiej +
    dodatkowo w panelu sterowania musisz ustawic Location na Polskę i chyba ustawienia
    regionalne na polskie a nie USA.

    Może poszukaj w tym kierunku?

    --
    gs