  • 1. Data: 2009-02-25 17:13:06
    Temat: Zmiana regionu US->EU dla WiFi Dell 1395
    Od: "Maciej Dobrzanski" <n...@n...com>

    Witam,

    Czy ktoś zna soft lub wie jak (np. w rejestrach) dokonać zmiany regionu
    karty WiFi Dell 1395 z USA na Europe? Niestety czasem zdarza się router
    korzystający z kanałów 12 i 13 i wówczas karta "nie gada".

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-02-25 17:19:47
    Temat: Re: Zmiana regionu US->EU dla WiFi Dell 1395
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Jaki OS?

    PC

  • 3. Data: 2009-02-25 17:21:26
    Od: "Maciej Dobrzanski" <n...@n...com>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki OS?

    Ach, no tak :) Windows.. Vista. Generalnie w opcjach karty jest parametr
    "Location", ale lista wyboru jest ograniczona do "USA". Przypuszczam jednak,
    że można gdzieś wymusić jakąś wartość w rejestrach.

    Maciek

  • 4. Data: 2009-02-25 18:28:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Ach, no tak :) Windows.. Vista. Generalnie w opcjach karty jest parametr
    > "Location", ale lista wyboru jest ograniczona do "USA". Przypuszczam jednak,
    > że można gdzieś wymusić jakąś wartość w rejestrach.

    Może jest także rozwiązanie do RTL8187B. Mam 11 kanałów (i dużo w eterze) i
    przydałby się 13 kanał (a nawet 14).

  • 5. Data: 2009-02-27 21:48:47
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Maciej Dobrzanski <n...@n...com> wrote:
> [...]

    > karty WiFi Dell 1395 z USA na Europe? Niestety czasem zdarza się router
    > korzystający z kanałów 12 i 13 i wówczas karta "nie gada".

    Dell ma 2 wersje sterowników do swoich WIFI dostępnych na swojej stronie supportu
    (ja używam support z dell.co.uk). Ta pozaeuropejska nie ma dodatkowych kanałów 12 i
    13
    Nie wiem jak to jest na Vista ale na XP pomogło zainstalowanie wersji europejskiej +
    dodatkowo w panelu sterowania musisz ustawic Location na Polskę i chyba ustawienia
    regionalne na polskie a nie USA.

    Może poszukaj w tym kierunku?

    --
    gs