-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Wed, 28 Mar 2018 21:53:26 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <p9grro$m6g$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
<p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
<p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
<p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
<p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
<p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
<p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
<p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
<p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
<p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
<p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl> <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
<p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl> <p9gn2a$hgk$1@node1.news.atman.pl>
<p9gnra$i2l$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522266808 22736 89.69.207.111 (28 Mar 2018 19:53:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2018 19:53:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9gnra$i2l$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627627
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-03-28 o 20:44, Cavallino pisze:
> Ale ja nie piszę o algorytmie badania, tylko sterowania.
Ok
> Zmienili Ci chyba coś więcej niż mapy wtrysku?
Zbyt szczegółowe pytanie. Mogę jedynie powiedzieć, że na 100% zmienili
sterowanie doładowaniem. Nie wiem czy cokolwiek z wtryskami było
modyfikowane. Raczej nie sądzę.
> A nawet jakby - czy sterownik przypadkiem sam nie dobiera sobie
> odpowiednich parametrów turbiny, gdy ma zapotrzebowanie na duży wydatek?
Masz na myśli ECU? Noooo dobiera i to właśnie podlega modyfikacji. ECU
po prostu ma żądać wyższego zapotrzebowania niż fabryka dała w mapach.
Zresztą to bardziej skomplikowany proces. Detali nie znam.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=