  • 1. Data: 2012-01-06 01:41:36
    Temat: Znowu to BMW!
    Od: to <t...@i...pl>

    "Do wypadku na skrzyżowaniu Al. Niepodległości i Nowowiejskiej doszło o
    godz. 10 rano. Według relacji świadków na czerwonym świetle na
    skrzyżowanie wjechał radiowóz jadący na sygnale. Na środku zderzył się
    wjeżdżającym na zielonym świetle BMW. Oba samochody wpadły na stojące
    przed skrzyżowaniem na czerwonym świetle białe auto marki KIA"

    http://tiny.pl/hjd38

    Gdzie Ci kierowcy BMW mają oczy? ;)

  • 2. Data: 2012-01-06 02:29:28
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wjeżdżającym na zielonym świetle BMW. Oba samochody wpadły na stojące
    > przed skrzyżowaniem na czerwonym świetle białe auto marki KIA"

    miedzy 1 a 3 paskiem

  • 3. Data: 2012-01-06 02:49:02
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik Kris_Poland napisał:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > miedzy 1 a 3 paskiem

    ciekawe jak bardzo mial przyciemniane szyby, ten w bmw

  • 4. Data: 2012-01-06 08:07:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "hikikomori" <h...@a...pl> napisał

    > ciekawe jak bardzo mial przyciemniane szyby, ten w bmw

    I jak głośno miał w środku, że syreny nie słyszał.

  • 5. Data: 2012-01-06 09:15:20
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/06/2012 01:41 AM, to wrote:
> [...]
    > wjeżdżającym na zielonym świetle BMW. Oba samochody wpadły na stojące
    > przed skrzyżowaniem na czerwonym świetle białe auto marki KIA"

    Już tyle było dyskusji na PMS o wypadkach z udziałem radiowozów
    jadących na bombach, że szkoda czasu.

    Przecież bomby nie upoważniają do zapierdalania bez patrzenia
    co się dzieje. Gdyby tak było, to w przyadku wjazdu dwóch
    pojazdów uprzywilejowanych na to samo skrzyżowanie zawsze był
    by dzwon, a tak się nie dzieje. Nie raz zbliżamy się do skrzyżowania
    gdzie jedzie coś na bombach, no to taki uprzywilejowany zwalnia
    aby dać się zauważyć, to go wtedy każdy przepuści. Ale jak
    ktoś jest bogiem we własnym radiowozie, to tak się to kończy.

    Inna sprawa, że z każdym rocznikiem policji ci młodsi są bardziej
    butni, pewni siebie że im wszystko wolno. Starzy policjanci są
    jacyś tacy bardziej normalni, a ci gówniarze po 25-30 lat to dramat.

  • 6. Data: 2012-01-06 10:18:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Jan 2012 08:07:09 +0100, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    >I jak głośno miał w środku, że syreny nie słyszał.

    Nie trzeba mieć wcale głosno w aucie, żeby nie słyszeć tych gównianych
    piszczałek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-01-06 10:23:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > butni, pewni siebie że im wszystko wolno. Starzy policjanci są
    > jacyś tacy bardziej normalni, a ci gówniarze po 25-30 lat to dramat.

    W takiej postaci ten list powinien zostac rozeslany do wszystkich
    komisariatow ;)

    sz.

  • 8. Data: 2012-01-06 13:39:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co się dzieje. Gdyby tak było, to w przyadku wjazdu dwóch
    > pojazdów uprzywilejowanych na to samo skrzyżowanie zawsze był

    Jak czesto widzisz dwa uprzywilejowane na jednym sklrzyzowaniu na
    (buhahahaha) "bombach"?

  • 9. Data: 2012-01-06 14:01:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-01-2012 01:41, to pisze:
    > http://tiny.pl/hjd38
    > Gdzie Ci kierowcy BMW mają oczy? ;)

    I jeszcze znowu ta Łódź, czy oni nigdy nie nauczą się jeździć??

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2012-01-06 14:03:08
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-06 14:01, DoQ pisze:

    > I jeszcze znowu ta Łódź, czy oni nigdy nie nauczą się jeździć??

    Dźfne. Jak przeczytałem "skrzyżowanie al. Niepodległości z Nowowiejską"
    to mi się od razu z MSW skojarzyło :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi