  • Data: 2019-05-06 19:39:56
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Adam <a...@p...onet.pl>
    w artykule <news:qaousl$3p6$1$Adam@news.chmurka.net> pisze:

    > Jaki monitor? Hercules? MCGA? VGA? Jeszcze inny?

    Nie wierzysz, że to był monitor VGA? Też się dziwiłem.

    > DB15 ma asymetryczne piny, podobnie inne wtyczki typu DB.

    Nie napisałem, że takie podłączenie w ogóle zadziałało. W każdym razie
    monitor przeżył (chyba nawet kilka razy) dopychanie wtyczki mimo wygięcia
    jednej nóżki i zwarcia jej do osłony wtyczki. Dokręcania wtyczki nóżka
    mogłaby nie wytrzymać, a tak dała się naprostować i dalej jakoś działała.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)