  • Data: 2012-03-03 06:16:47
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    odnosnie 'trudno uwierzyc'

    jest tak, jak mowie, po prostu wiele dolegliwosci
    (czasem bardzo groznych, co czlowiek czuje) jest
    przez naszych medycznych krawaciarzy zlewanych,
    - tymczasem choroba postepuje i niszczy - teraz np
    jak to pisze bola (swedza) mnie oczodoly (zostalo mi
    to po kleszczu) tak samo cale rece i nogi serce itp
    - wszystko przez to ze antybiotyk (zinnat w moim
    wypadku) dostalem o rok (i 10lekarzy) za pozno

    - to jest skladowoa polowy mojego fatalnego samopoczucia
    fizycznego,

    druga to naprawde wstretne samopoczucie zwiazane
    z zatruciem ukladu oddechowego jakims syfem, nie mam astmy
    i moge nawet przebiec kawalek it (bardziej w tym przeszkadzaja
    bole kosci po kleszczu) ale czuje sie na maksa wstretnie,
    zatruty i przyduszony

    (jest to prawie na pewno przytrucie jakims drozdzakiem
    czuje sie jakbym mial 30% roztwor trucizny w krwioobiegu)

    - jest to olewane na podobnej zasadzie jak borelioza wczesniej
    (badania krwii wychodza ok - limfocyty tylko podwyzszone
    ale nieznacznie)
    i ... olewka - nietrudno to zrozumiec jesli sie nad tymi lekarzami
    (co to nie potrafią nic wiecej niz przeczytac wynik badania krwii i
    odeslac do innego albo do diabla) zastanowic - i rzeczywiscie
    wynika to z glupoty - niestety w zwiazku z tym ze choroba w
    miedzyczasie ostepuje i uszkadza mi gnaty (borelioza nieodwracalnie
    wyniszcza, przytrucie zatruwa zycie tez nieodwracalnie w kalendarzu)
    nabiera to charakteru winy po ich stronie - ale to olewają,
    generalnie akceptują uwazam takie straty w ludziach byle pobyczyc
    sie na kanapie (na to wychodzi i o tym mowie)

    podejme 17sta probe w tygodniu -
    'dyr' kazal mi przyjsc do 'ord'w poniedzialek ale zapomnial
    ze musze isc w poniedzialek po skierowanie od 'lek' tak ze
    jak przyjade we wtorek to jeszcze moga mnie zaczac opieprzac
    - jestem zmeczony tym calym cholerstwem do tego kosci mnie
    bola (jest moze mala regenaracja ale minimalna)