  • 1. Data: 2016-11-08 20:21:58
    Temat: akumulator - lto mnie pobije
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
    12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

  • 2. Data: 2016-11-08 22:09:34
    Temat: Re: akumulator - lto mnie pobije
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-08 20:21, Gil wrote:

    > Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
    > 12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

    xsara picasso, diesel, oryginalny od 2001

    zeszlej zimy miewal problemy jak sie nie zagrzalo swiec i nie odpalil od
    razu, ale podladowalem raz czy dwa i przetrzymal

    poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

  • 3. Data: 2016-11-08 23:20:41
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <nvtf03$8qg$1@news.chmurka.net>,
    m...@m...od.wujka.na.g.com says...

    > xsara picasso, diesel, oryginalny od 2001
    >
    > zeszlej zimy miewal problemy jak sie nie zagrzalo swiec i nie odpalil od
    > razu, ale podladowalem raz czy dwa i przetrzymal
    >
    > poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

    No to jesteś pierwszy. Ja sie nastawiałem, że mój padanie juz od paru
    lat.

  • 4. Data: 2016-11-09 00:12:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Gil pisze tak:

    > akumulator - lto mnie pobije

    Mój kolega ;)

    Paweł a kiedy zmieniałeś rozrząd nigdy a olej nigdy a akumulator nigdy.
    Samochód to Nexia.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-11-09 08:41:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 8 Nov 2016 20:21:58 +0100
    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
    > 12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

    Bez brawury, w 2012 sprzedałem swojego Focusa z 2000, aku i kable WN nigdy nie
    wymieniane, palił w największe mrozy po kilku dniach stania bez zająknięcia. Kiedyś
    pytałem znajomego mechanika, czy nie lepiej wymienić wymienić. Zapytał czy są
    problemy, ja mu że nie, no to po co psuć? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 6. Data: 2016-11-13 23:32:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gil,

    Tuesday, November 8, 2016, 8:21:58 PM, you wrote:

    > Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
    > 12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

    Bardzo dobry. W moim Lanosie oryginalny Delkor wytrzymał 9 lat ale
    zajechałem go wjeżdżając w korku na most bez sprzęgła - rozruchy na
    biegu pod górkę :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-11-14 12:28:02
    Od: m...@w...pl

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 19:21:56 UTC użytkownik Gil napisał:
    > Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
    > 12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

    Fabrycznie montowany Opel 55Ah zakończył żywot - po 9 latach czyli w 2011 roku.

    Centra 74Ah kupiona w 2001 roku w 2011 zostala przelozona do drugiego samochodu. Ten
    do ktorego zostala kupina zezlomowalem.

    Dziala do dzis i ani zamierza przestać.