  • 351. Data: 2009-12-26 17:42:18
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 14 Dec 2009 11:07:56 +0100, Janko Muzykant wrote:

    > No ale coś się ewidentnie spieprzyło, normalnie nie wychodzą takie jasne
    > zielenie (wychodzą owszem, jasne, ale nie aż tak). Co mi z technologii,
    > która robi sama na co ma ochotę?

    Foto w podczerwieni nigdy nie robiles, prawda? :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 352. Data: 2009-12-26 17:45:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Michal Tyrala pisze:

    > Foto w podczerwieni nigdy nie robiles, prawda? :-)

    Sorry, dopiero teraz doczytałem że są z filtrem. No to jest okej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 353. Data: 2009-12-27 18:17:08
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > http://oldradio.pl/karta_odb.php?nrmod=66 - takie? Nigdy nie miałem, ale w
    > latach młodości zdarzyło mis ię kilka razy je widzieć. Jak grało już nie
    > pamiętam - o ile pamietam już wówczas dało się ich używac tylko z
    > zasilaczem, gdyż nie dało się do nich kupić baterii (radio wymagało baterii
    > dwóch różnych typów - w tym jeden o nietypowo wysokim napięciu - ok. 70V).

    Właśnie ze względu na ten zasilacz pamiętam. Chyba wtedy pierwszy raz w
    życiu mnie prąd kopnął;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 354. Data: 2009-12-27 19:20:45
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/26/09 12:35 PM, J.F. wrote:

    > Jaki caly gaz z takiego "glosnika" ?
    > Ciche rzezenie :-)

    Zdumiewająco głośne i irytujące.

  • 355. Data: 2009-12-27 19:27:50
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Dla zabawy?
    > Myślałem, że ze względu na niedoścignioną  jak na razie jakość i
    > odwzorowanie kolorów.

    Okrutny żart, szególnie z tym odwzorowaniem kolorów...