  • 1. Data: 2009-12-07 09:47:40
    Temat: analog w dobie cyfry
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    zdjęcia. Pozdrawiam R.

  • 2. Data: 2009-12-07 09:51:38
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Dez., 10:47, "aadax" <k...@w...pl> wrote:
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia. Pozdrawiam R.

    odpowiedz jest natychmiastowa:

    oczywiscie ze zostawil i oczywiscie ze nie robi :-)

    sprobowalem i tak mi zjechali w labie obrobke , ze dalem sobie
    spokoj.

  • 3. Data: 2009-12-07 09:55:56
    Od: John Smith <u...@e...net>

    aadax napisał(a):
    > Ciekawy jestem, czy kto? zostawi? sobie ma?y obrazek i robi nim równie?
    > zdjecia. Pozdrawiam R.

    Owszem, robię slajdy dla zabawy.

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-12-07 10:12:05
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    aadax pisze:
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia. Pozdrawiam R.

    Tak, nawet sam je wywołuje i robię odbitki. A tak swoją drogą jakie
    fajne HDR'y można robić pod powiększalnikiem:)

    Pozdrawiam,
    A.

  • 5. Data: 2009-12-07 10:22:49
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "aadax" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia. Pozdrawiam R.

    Yashica GSN, Ricoh XR-P, działające,
    tych wymagających serwisu nie wymieniam
    i tylko BW + koreks.

    JD

  • 6. Data: 2009-12-07 11:05:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    aadax pisze:
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia. Pozdrawiam R.

    Tak. Głównie slajdy. Ale to też pewnie do czasu upowszechnienia się
    tanich rzutników FullHD ;)
    A tak swoją drogą - ta klisza ma w sobie trochę magii. Szczególnie, jak
    samemu się przy tym robi. Ja np. ramkuję sobie slajdy, inni robią
    zdjęcia na kliszach czarnobiałych i sami wywołują, a niektórzy nawet
    bawią się z tym pod powiększalnikiem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 7. Data: 2009-12-07 11:24:14
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na kliszach czarnobiałych i sami wywołują, a niektórzy nawet bawią się z

    zacząłem ten wątek zastanawiając się, czy jest sens pozbywać się analoga z
    systemem (dalmierz). Sporadycznie po niego sięgam (w tym roku tylko 2 x B/W,
    a tak prawie wszystko cyfra). Sam wywołuję i skanuję. Obraz z kliszy jest
    inny, nie lepszy/gorszy - inny. Powoli wszyscy przyzwyczajają się do obrazu
    z cyfry... obraz z analoga staje się dla wielu dziwaczny,
    "niefotograficzny"... Ciekawią mnie opinie forumowiczów (osób pasjonujących
    się fotografią) Pozdrawiam R.

  • 8. Data: 2009-12-07 11:36:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wielu dziwaczny, "niefotograficzny"... Ciekawią mnie opinie
    > forumowiczów (osób pasjonujących się fotografią) Pozdrawiam R.

    Wlasnej opinii nie masz? Zdjecia chyba dla siebie robisz?

  • 9. Data: 2009-12-07 12:23:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aadax" <k...@w...pl> napisał
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim
    > również zdjęcia.

    taa, cztery sobie zostawilem.
    Ale zdjec nie robie - od zawsze chcialem miec cyfre i zerwac z
    chemia :-)

    A teraz klopot co z tym zrobic. no nic, moze zrobi sie z tego cenny
    antyk, moze pojdzie na smietnik, a moze sie na starosc dowiem jak
    byla zrobiona migawka szczelinowa - metalowa.

    J.

  • 10. Data: 2009-12-07 13:13:51
    Od: "babinicz" <b...@e...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Owszem, robię slajdy dla zabawy.
    > Mirek

    Dla zabawy?
    Myślałem, że ze względu na niedoścignioną jak na razie jakość i
    odwzorowanie kolorów.

    pzdr.
    babinicz