  • Data: 2011-12-10 18:36:59
    Temat: Re: [anikieta]
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciekawe stwierdzenie od kogoś, kto ma wpisane:
    > From: " "

    nie ja narzekam, mz to sa dwie opcje: takie forum w
    ktorym rozmowcy nie specjalnie ujawniają dane nt tego
    czym sie zajmuja w zyciu (itp) i druga w ktorej wiecej
    wiadomo - m i osobiscie faktycznie blizsza jest pierwsza
    opcja(forum bardziej wirtualne niz 'realne') - ale pewne
    informacje nt np tego ile kto ma lat doswiadczenia i
    w czym mz mozna by ew akurat wyankietowac jako
    'w pewnym sensie merytoryczne' -
    (choc na odwrot powtorze ze mi akurat 'wirtualna' forma
    bardziej pasuje - tylko zeby forum bylo takie wirtualne
    trzebby sie zaglebiac w te owe wlasnie 'wirtualne' tematy
    (jak ja to np robie) a nie splycac - niewazne,
    podsumowujac: zdecydowanie wolę 'virtualną' 'wewnatrzną'
    postac forum, ale podanie paru faktow kto ma jakie
    doswiadczenie itp mogloby tez byc 'w temacie' ew
    jeszcze fajniejsze bylyby zderzenia doswiadczen i opini
    'hurtem' ale na to malo co mozna chyba liczyc