  • 1. Data: 2014-12-07 23:52:09
    Temat: barierki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy powinni tego zabronic ?
    https://www.youtube.com/watch?v=FauOIjlWvO0

    przydarzyc sie moze kazdemu.

    Zawinily chyba skosne fragmenty ... ale jak to zrobic inaczej ?

    J.

  • 2. Data: 2014-12-07 23:59:49
    Temat: Re: barierki
    Od: Czeslaw Wisniak <c...@b...pl>

    > Czy powinni tego zabronic ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=FauOIjlWvO0
    >
    > przydarzyc sie moze kazdemu.
    >
    > Zawinily chyba skosne fragmenty ... ale jak to zrobic inaczej ?

    Stare to. Przydarzyc to sie moze jak walisz przy 50km/h a nie 150 :)

  • 3. Data: 2014-12-08 00:01:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Czy powinni tego zabronic ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=FauOIjlWvO0
    >
    > przydarzyc sie moze kazdemu.
    >
    > Zawinily chyba skosne fragmenty ... ale jak to zrobic inaczej ?

    ale czego zabronić? Wybuchających opon, czy jeżdżenia z radziecką
    fantazją? Bo właśnie u nas zabronili uzywanai takich elementów
    niebezpieczeństwa drogowego jakie widać nadal w Rosji.
    Kiedyś nikt sie tym nie przejmował i pełno było takich wynalazków.

    Swoją drogą ciekawe ile jechał bo na pewno nie było to 100kmh

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-12-08 00:50:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:52:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czy powinni tego zabronic ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=FauOIjlWvO0
    >
    > przydarzyc sie moze kazdemu.
    >
    > Zawinily chyba skosne fragmenty ... ale jak to zrobic inaczej ?

    Ale to w ogóle są barierki czy fundament podestu pod reklamę?

    Prawdę mówiąc to chyba lepiej tak w górę, niż miałby się tam nagle
    zatrzymać na pionowej ścianie.
    Wypadek im trwa dłużej tym mniej groźny.

  • 5. Data: 2014-12-08 01:14:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 00:50:50 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ale to w ogóle są barierki czy fundament podestu pod reklamę?

    Cholera wie, ale chwile wczesniej byly barierki ze skosnymi koncami
    ... myslisz ze nie bedzie podobnie ?

    > Prawdę mówiąc to chyba lepiej tak w górę, niż miałby się tam nagle
    > zatrzymać na pionowej ścianie.
    > Wypadek im trwa dłużej tym mniej groźny.

    Jak jest jakas sila hamujaca. Bo jak widze ten spadek w dol ... no ale
    gdyby alternatywa bylo nagle zatrzymanie na slupku barierki, to tez
    zle..

    J.

  • 6. Data: 2014-12-08 22:55:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-07 23:52, J.F. pisze:

    > Czy powinni tego zabronic ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=FauOIjlWvO0
    >
    > przydarzyc sie moze kazdemu.
    Eee tam każdemu, to Rosja, to nie kraj, to stan umysłu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K