    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: ciasteczka
    Date: Tue, 31 Mar 2009 09:07:51 +0200

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Dnia Sat, 21 Mar 2009 21:47:19 +0100, ant napisał(a):
    > też odczutując dane $_REQUEST widze jakieś __utma i __utmz
    > w przeglądarce także widze takie ciasteczka przy każdej niemal witrynie.
    > google torobi samo ? czy tylko tym analitycs używają ?

    Wydaje mi się, że to jednak google analytics, za pośrednictwem webmastera
    danej strony (nie wiem bo nie używam tych trojanów) - a cała masa stron tego
    używa, dlatego pewnie widzisz to w rikłeście. Cięzko mi teraz dokładnie
    odpowiedziec, gdyż akurat tutaj mam zrobione "poisoned-zone" na bindzie,
    a tam m.in domeny:

    -%<---%<---%<---%<---%<---%<---%<---%<---%<---%<---%
    <---%<---%<--
    doubleclick.net
    gemius.pl
    tradedoubler.com
    adv.wp.pl
    rek.www.wp.pl
    dot.wp.pl
    reklama.onet.pl
    suggestqueries.google.com
    www.google-analytics.com
    pagead2.googlesyndication.com
    ads.o2.pl
    adocean.pl
    ad.gazeta.pl
    adv.gazeta.pl
    adtotal.pl
    safebrowsing.clients.google.com
    uimserv.net
    mediaplex.com
    nuggad.net
    ads.vasmg.com
    adultfriendfinder.com
    sexinyourcity.com
    lads.myspace.com
    adserver.atman.pl
    ads.businessclick.com
    stat24.com
    www.geostat.pl
    bbelements.com
    csr.onet.pl
    kropka.onet.pl
    betclick.com
    i.interia.pl
    hub.com.pl
    stats.wordpress.com
    www.iq-pl.pl
    adstat.4u.pl
    adrevolver.com
    ad.yieldmanager.com
    yahoo.ivwbox.de
    stats.dziennik.pl
    smartadserver.com
    ad.afilo.pl

    co mi bardzo umila korzystanie z internetu (znikam asa reklam
    i setki zbednych połączeń) i teraz dziwnym trafem mam 0 cookies ;p
    ale podejrzyj sobie httpfoxem lub webdeveloper toolbar (pluginy
    firefoksa) i możesz dać znac co odkryłeś :-)