  • 1. Data: 2013-02-20 17:22:42
    Temat: ciężarówka-matrioszkę
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/polak-potrafi
    -na-lawecie-zbudowal-prawdziwa-piramide-z-samochodow

  • 2. Data: 2013-02-20 19:26:11
    Temat: Re: ciężarówka-matrioszkę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/kierowca-ciez
    arowki-strzelal-do-samochodu-ktory-jechal-za-wolno

    hue hue :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-02-20 19:29:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/kierowca-ciez
    arowki-strzelal-do-samochodu-ktory-jechal-za-wolno

    > hue hue :)

    Oby takich więcej się znalazło, bo kapelusze wlokące się po drogach to
    ostatnio istna plaga.

  • 4. Data: 2013-02-20 22:23:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 19:29:48 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Oby takich więcej się znalazło, bo kapelusze wlokące się po drogach to
    > ostatnio istna plaga.

    Ludzie z wiekiem i stazem nabieraja rozumu...choc jak widac nie wszyscy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-02-21 08:35:01
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 19:29:48 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Oby takich więcej się znalazło, bo kapelusze wlokące się po drogach to
    > ostatnio istna plaga.

    "Rzeczniczka konińskiej policji nadkom. Renata Purcel-Kalus poinformowała,
    że kwalifikacja czynu będzie zależeć od decyzji prokuratora. W grę może
    wchodzić narażenie na utratę życia lub zdrowia zagrożone do 3 lat
    pozbawienia wolności bądź uszkodzenie mienia zagrożone od 3 miesięcy do 5
    lat pozbawienia wolności."

    No to szukuj portfel na nowy podatek na budowę więzień.

  • 6. Data: 2013-02-21 09:56:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości

> [...]
    >do 5
    >lat pozbawienia wolności."
    >No to szukuj portfel na nowy podatek na budowę więzień.

    Ubedzie jeden kapelusz i jedna ciezarowka, warto zaplacic :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-02-21 16:33:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

> [...]
    > lat pozbawienia wolności."
    >
    > No to szukuj portfel na nowy podatek na budowę więzień.

    Gdyby to ode mnie zależało, to powsadzałbym do nich skretyniałych
    polucjantów i całą resztę mafii.

  • 8. Data: 2013-02-23 12:32:59
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-02-20 17:22:42 niejaki Darek napisał:
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/polak-potrafi
    -na-lawecie-zbudowal-prawdziwa-piramide-z-samochodow

    cienias

    http://kwejk.pl/obrazek/1678304/polactwo.html

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2013-02-23 13:09:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 22:23:34 +0100, Maciek napisał(a):

    > Ludzie z wiekiem i stazem nabieraja rozumu...choc jak widac nie wszyscy.

    Niestety nie. Do tego odczuwam efekty coraz gorszego szkolenia kierujących,
    w efekcie czego na drogach jest coraz mniej bezpiecznie.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 10. Data: 2013-02-24 15:23:30
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 20.02.2013 17:22, Darek pisze:
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/polak-potrafi
    -na-lawecie-zbudowal-prawdziwa-piramide-z-samochodow

    i co? odwieźli go na lawecie?:P