  • Data: 2016-01-07 21:22:49
    Temat: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Jan 2016 18:13:45 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiają sie u dołu, a
    przełącznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
    W nowszym TV jest taki układ o jakim piszesz:
    http://2.bp.blogspot.com/-vOSggMT2aSQ/VWCKKX8kU5I/AA
    AAAAAAje0/drSxQyG9yPo/s1600/dsc09562.picasaweb.jpg
    I tam nie widzę opcji filtrowania do HD, więc chyba popsuli :(

    >Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).
    W starym jest tak: http://fotowrzut.pl/Y6VCD2K8CD
    Wpisałem "test" i mimo domyślnie wybranego "Wszystkie" pokazało same
    materiały w HD no ale jeśli we "Wszystkie" jest mix to po przejściu na
    HD faktycznie zostaje tylko dobry materiał.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl