  • 1. Data: 2016-01-06 14:40:06
    Temat: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
    nadawac

    co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    korzystac ze skype?

    telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube
    odtwarza w max 360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo

    samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo

    (chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic,
    w tej cenie nie ma chyba zadnej konkurencji)

    zakaldam jakiegos boxa na androidzie, ale wybor jest spory a opisy
    raczej kiepskie, zwlaszcza wsrod chinczykow

    max 500 pln (zakladajac ze w cenie jest juz przyzwoita kamerka)

    ktos coz moze polecic albo odradzic?

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2016-01-06 15:14:06
    Temat: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-06 o 14:40, m4rkiz pisze:

    > pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
    > nadawac
    >
    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    > korzystac ze skype?

    Komputer.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-01-06 15:15:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-06 14:40, m4rkiz wrote:
    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    > korzystac ze skype?

    1) Android dongle [1]
    2) Intel Compute Stick [2]

    > ktos coz moze polecic albo odradzic?

    Nigdy nie będziesz w pełni zadowolony. Ale oba rozwiązania są lata
    świetlne przed gównianymi dumb tv.

    [1]
    http://allegro.pl/measy-b4a-ultra-hd-4k-android-dong
    le-promocja-i5470203185.html

    [2]
    http://allegro.pl/minikomputer-intel-compute-stick-a
    tom-2gb-ram-win8-i5875121860.html

  • 4. Data: 2016-01-06 17:43:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
> [...]

    pytalem posiadaczy o zalety i wady ich rozwiazan, podalem trzy konkretne
    warunki - skype, youtube w rozdzielczosci 1080p oraz cena do 500 pln z
    kamerka

    odpowiedz "Komputer."
    nijak sie ma do zadanego pytania

    tak, wiem ze moge podlaczyc ktorys z desktopow czy laptopow, ale nie
    ma to sensu ze wzgledu na pobor mocy, wielkosc urzadzenia, glosnosc,
    znaczny przerost formy nad trescia - laptop ktory obskoczy mi 1080p
    bedzie znacznie drozszy niz jakies pudelko z androidem

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2016-01-06 17:54:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > 1) Android dongle [1]

    > http://allegro.pl/measy-b4a-ultra-hd-4k-android-dong
    le-promocja-i5470203185.html

    sklaniam sie ku androidowi, ale jest tego cala masa
    http://allegro.pl/odtwarzacze-hdd-i-multimedialne-ur
    zadzenia-85173
    wiec najchetniej posluchalbym opinii kogos kto ma i uzywa

    moje doswiadczenie w temacie konczy sie na xbmc postawionym pare
    lat temu na raspberry pi, z tego co pamietam potrafilo sie ciac

    druga sprawa - zadnego sygnalu tv nie posiadam i nie planuje, wiec
    najchetniej podlaczylbym cos co mi obskoczy tez wszystkie mozliwe
    formaty multimediow - tv robi to calkiem dobrze ale przy dts trzeba sie
    bawic avidemuxem a to troche upierdliwe

    slowem:

    - do 500 pln
    - youtube w 1080p
    - kamera, skype
    - bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
    - odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

    najchetniej cos co dziala ootb

    w erze? ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2016-01-06 18:13:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-06 17:54, m4rkiz wrote:
    > moje doswiadczenie w temacie konczy sie na xbmc postawionym pare
    > lat temu na raspberry pi, z tego co pamietam potrafilo sie ciac

    R-pi ma słaby procesor i słaby sprzęt. Nie nadaje sie do mm tym bardziej
    że YouTube ostatnio mocno przyciska z obciążeniem przy dekodowaniu
    filmów z powodu nowych algorytmów.

    > - do 500 pln
    > - youtube w 1080p
    > - kamera, skype
    > - bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
    > - odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

    Zdecydowanie Intel Stick. Dostaniesz normalnego windowsa a więc
    dostaniesz też możliwości ktorych nie ma android. Idę o zakład że
    istnieje istnieje na swiecie format zapisu video który z racji faktu że
    jest nowy nie będzie miał akceleracji przy dekodowaniu. Ale idę też o
    drugi zakład że wczesniej dekoder znajdziesz na windowsie niż na androidzie.

    Jesli nie przeszkadza Ci dziadowski Windows (kafelki) to nie ma się
    chyba co zastanawiać. Tylko kupować (razem z klawiaturą bluetooth :/).

    Czy 1080p zadziała? Koledze działa i jak na razie jest szczęśliwy. Ja
    mam tylko jakiegoś starego Androida który już nie łapie nic z okolic
    720p więc nie mam zdania.

    Zanim kupisz poczytaj też opinie negatywne:

    http://gizmodo.com/intel-compute-stick-review-don-t-
    buy-it-1699377058

  • 7. Data: 2016-01-06 19:28:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-06 o 17:43, m4rkiz pisze:

    > pytalem posiadaczy o zalety i wady ich rozwiazan, podalem trzy konkretne
    > warunki - skype, youtube w rozdzielczosci 1080p oraz cena do 500 pln z
    > kamerka

    Nie pytałeś o zalety i wady. Liczyłeś że ktoś sam się domyśli
    i je opisze.

    > odpowiedz "Komputer."
    > nijak sie ma do zadanego pytania

    Jest odpowiedzią konkretną i zwięzłą na pytanie do podłaczyć
    do TV aby używać Skypa i YT.

> [...]
    > znaczny przerost formy nad trescia - laptop ktory obskoczy mi 1080p
    > bedzie znacznie drozszy niz jakies pudelko z androidem

    Są zestawy media center mające mniejszy pobór prądu niż tradycyjny
    desktop, są przeróżne miniaturki działające pod androidami, mobilnymi
    windowsami, linuxami a bywa że i pod normalnymi windowsami które
    prądu zużywają tyle co laptop a bywa że i mniej.
    Tyle że ich omawianie to raczej na innej grupie lub jakimś
    forum o media center czy mikrokomputerach. Tam będą wiedzieć
    ile mocy potrzeba do płynnego odtworzenia filmu z 1080p.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-01-06 23:39:38
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo

    Dla jednego "za dlugo" bedzie dla drugiego "ale szybko".
    Ile czasu odpala sie np. youtube na tym TCLu?

    PS
    Skype na telewizorach (z wbudowana aplikacja Skype) ma wady i zalety:
    - na ogol musisz dokupic dedykowana, dosyc droga kamere (ok. 400zl)
    - taka kamera jest na ogol znacznie lepsza od "laptopowej" (lepsza jakosc
    obrazu + swietnie zbiera dzwiek)

  • 9. Data: 2016-01-07 00:49:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-01-06 o 17:54, m4rkiz pisze:

> [...]
    > - kamera, skype
    > - bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
    > - odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

    Może to się nada?
    http://www.ibood.com/extra-pl/pl/product-specs/6917/
    15970/archos-pc-stick-windows-10.html
    Akurat się pojawiło na iboodzie.

  • 10. Data: 2016-01-07 06:58:30
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 06.01.2016 o 17:54, m4rkiz pisze:
> [...]
    > - kamera, skype
    > - bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
    > - odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

    Od marca zeszłego roku mam takie urządzonko przypięte do TV,
    tyle, że dla mnie ważna była obsługa XBMC/Kodi a nie Skype i YT.
    Jak będziesz wybierał, to szukaj czegoś z procesorem minimum
    Amlogic S805 1.5GHz Quad Core (Cortex-A5)
    i układem graficznym Mali-450MP
    Nie widzę u siebie żadnych problemów przy odtwarzaniu filmów FullHD

    Tylko uważaj gdzie kupujesz, ja się naciołem,
    moje urządzonko miało mieć 2 GB RAMu
    a okazało się w AnTuTu Benchmart że jest go tylko 800 MB
    z czego dla programów wolne jest tylko jakoś 250 MB.
    --
    Robert